Şuana kadar yapmamış olması hiç yapmayacak anlamına gelmez ki.Eğer gerekli bir transfer ise bütçe ayırırlar,görüşmeleri yaparlar uygun olursa alırlar.Bundan doğal olan ne varki.
aynenbence maydonoz daha lezzetli![]()

aynenBaşarı olmadıktan sonra bu anlattıkların hikaye geliyor![]()

işte kendi ağzınızla ele verdiniz kendinizi sizde ruh yok sanırım.Başarı demek her zaman kupa mıdır?Bizim için hayır..Önemli olan futbolun güzellikleri.Bize herzaman futbolun o heyecenını yaşattılar.

Yorum yaparsam yine dönüp dolaşıp eski yorumlarıma başvurucam.Fener yapılanlar ortada lütfen ya.Koca sezon oynadığınız futbolu gördük.

gülüyorum sana Beşiktaş hakem hatalarından en az 10 puan kaybetti hakem hatalarından beşiktaş koca sezon hakemler ile uğraştıYorum yaparsam yine dönüp dolaşıp eski yorumlarıma başvurucam.Fener yapılanlar ortada lütfen ya.Koca sezon oynadığınız futbolu gördük.
Bize ruhunuz yok demeniz için futboldan anlamıyor olmanız lazım.Birde başarı=sonuçtur.Biz hep sonuçlar gördük.Peki ya siz![]()
gülüyorum sana Beşiktaş hakem hatalarından en az 10 puan kaybetti hakem hatalarından beşiktaş koca sezon hakemler ile uğraştı
"
