Yeni Logo muz sizce nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nazy

Nazy

Üye
bakınız alt sayfa numaraları :)
Ama alt sayfa numaralarındada tek bir logo uzatılıyor.
Düşünsenize Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle
yazdığını:)
 


technonur

technonur

Üye
Ama alt sayfa numaralarındada tek bir logo uzatılıyor.
Düşünsenize Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle Gogle
yazdığını:)

neyse ben sadece görüşlerimi söyledim son karar yönetime aittir
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
bakınız alt sayfa numaraları :)
Google herşeyin istisnasıdır internet dünyasında, tüm projeleri ve yaptıklarıyla.
Onla karsılastırmak baştan yanlıs olur o yüzden

Ancak sıkıntı yada öneri / eleştiri ney onu anlamadım açıkcası ? :bilmem:
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
bunlar daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum.tasarım çok iyi:oke:
 
NobLe

NobLe

Üye
bence çok daha sempatik duruyo yani siteyi ilk açtıgımzda falan :oke:BENCE 10 NUMARA OLMUŞ
 

elmyra

Üye
Nazy emeğine saygısızlık etmek istemem ama bence diğer logo sitemizin ismiyle daha uyumluydu onu daha çok benimsemiştim

hem sana daha önce msn den söylediğim gibi "fring" isimli cep tlf nu programının logosunu anımsatıyor bana fring.com bilmemm artıktaa bu benimmm sahsii görüşümmm yokkk alakasıı bile yokk diyenlerdee olabilirrr
 
Nazy

Nazy

Üye
sadece fring.com değil, çoğu Mobil Teknoloji Sistemi Logoları birbirine benzeye bilir.
Sonuçta hepsi aynı kategoride diyebiliriz...
örneğin Çoğu olta markasının logosunda balık yada kanca resmi vardır...

Eski logoyu daha çok benimsemiş olabilir herkes, bende özledim eski logoyu:)
fakat Logoya bakıldığında Mobil Çağrışım yapmalıdır
Tıpkı elmyra nın Başka bir Mobil sistemi ile Çağrışım yapması gibi...
artık elmyra fring.com yada her hangibir mobil sistemi kullandığında
aklına maxicep gelecektir:)
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
Eskisi Daha Güzel Ama Merak Etmeyin Buna Da Alışırız!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt