ya arkadaşlar ne güzel siz bluesoleili kurmuşsunuz ve sorunsuz kullanabiliyorsunuz..nalet olsun ben kafayı yiyicem ya bu programı kullananlar sizde 5mb sınır yokmu..^^5mb data only^^yani 5mb tan fazla veri gönderip alamıyorsun..limit sınırım yok diyen arkadaşlar 5mb tan fazla veri aktarımı yapabiliyorum diyen arkadaşlar bu caresiz dostunuzada yardımcı olrmusunuz..5 mb neki ...ben mb bluetoothu ne yapayım 5 mb dedigin bir mp3 şarkı bile degil..adamlar 5 mb limit koymuşlar..kendi cd sininde de var ..5mb sorun gorumdan indirdigim 5.0.5 hatta bunu 6 versiyonuda var bluesoleil.comda ama gel gör 5mb.lık limit veriyo herifler..bide para verdik..15 ytl..bluesolil yazılımnı kaldırdım,bluetooth adapptörünü bilgisayara yazılımsız tanıttım..sınırsız kullnabiliyorum diye sevinirken,bilgisayarı kapatıp açınca bilgisayarımı kilitliyor,donuyor..reset atıp adaptörü çıkardıgımda sorun çözülüyor..çözülür denirse..ya bu alet kafatı yedirrti..bana ya YARDIMLARINIZ İSTİRHAM EDİYORUM ARKADAŞLAR...