Counter strike v.1.6 Türkçe symbian

Sponsorlu Bağlantılar

ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
    Konu Sahibi
Counter strike v.1.6 Türkçe symbian



 


> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Boyutu büyük olduğuna göre güzel bi oyun...
 
EFeNDy17

EFeNDy17

Üye
eyvallah kardeşim çok saolasın
 

__HeadshoT__

Üye
cok saol kardes tesk ler
 

HaSo.3o7

Üye
teşekkürler...
 
BarisOlsun

BarisOlsun

Üye
6630 da denedim ya oyun açılmıyo yada cep tel yeniden başlatıyo buna bir çare yokmudur

--------------- Ekleme ---------------

saol genede
 

asi_kral81

Üye
arkadaşlar 6600 olanlar için hiç denemesin telde yüklemeye kalkınca hafıza 50 mb boş olmayınca yüklemiyor söylemesi hafıza az diyor yinede eline sağlık arkadaşım
 
siberson

siberson

Üye
saol kardeş 6600 çalışıyor
 

mariojardel

Üye
saol gardaş 7610 dada çalışıyor..:)
 

master_kral

Üye
Oyun için teşekkürler arkadaşım
 
casus ismail

casus ismail

Üye
saol güzelmiş
 

MacGregor

Üye
Çok güzel olmuş.Eline sağlık.
 
pervert-36

pervert-36

Üye
kardeş senin telin ram i yetersiz galiba o yüzden.tel hafızasını oldukça az kulllan hatta boş bırak.hafıza kartına kur oyna oda olmadı oyunu sil şansına küs.
 
lyon_69

lyon_69

Üye
süper olmuş counter strike
 
snacker

snacker

Üye
kardes bu oyunu ilk yüklediginde açılıp kapanıyo.sonra istediğin kadar oyna6630 için

tamam:oke:
 
emru

emru

Üye
:horse:saolsın emmi:horse:
 
hk1684

hk1684

Üye
teşekkürler...
:oke:
 


Üst Alt