düşünmen bile yeterli...
ama fiyatları el yakıyo![]()

Saol ama daha pahalıdır oralarda![]()
Saol kardeşim ama senle tanışmak istiyorum baksen gel yeter![]()

bence tam tersi Türkiyeden birşey isteyen Kıbrıslılar olabilir![]()

Eyvallah abicmmete iranla karıştırdı heralde fiyatlarıgit eğlen güzel kızlarla bol bol foto çek
msnden atarsın sora
keyfine bak kardeşim.


Lefkoşaya da gitcez, gidersek oraya da çekerim fotoğraflarıbencede kıbrıs çok pahalı
ama eger lefkoşaya gidiyorsan orda büyükhan var içinde restoranlar vs gibi iş yerleri var çok muhteşem bi yer benim için ordan resim çek çok özledim kıbrısı![]()

Teşekkür ederiiimmmii eglenceler

benim ne istedigimi anladın kanka
hangisi güzelse onu getir

Üzgünüm canım, sanada murat abiminki gibi anca fotoğrafları olur 



Sen burdan oku gene yerine ulaşır obenim için şehitlerimize bir fatiha oku


325 kankaVay be bizim bi Ankara gezisi yatarken Kıbrıs a gezi düzenliyorlar yav
kaç liraya gidiyorsunuz kanka merak ettim şimdi

,325 kanka
ARKADAŞLAR HEPİNİZ HAKKINIZI HELAL EDİN YARIN SABAH 11'DE YOLCUYUM İNŞ.
GİDİPTE DÖNEMEMEK VAR..
SİZLERİ SEVİYORUM,
KENDİNİZE İYİ BAKIN..

Nasıl konuşuyon yav sen
güle güle git güle güle dön ucuza gidiyormuşsunuz ya bizim de İstanbul gezisi vardı 200 liraya denk geliyordu vezgeçtik
ankaraya 20 milyon çanakkaleye 30 milyona gidiyorduk..![]()

Nasıl konuşuyon yav sen
güle güle git güle güle dön ucuza gidiyormuşsunuz ya bizim de İstanbul gezisi vardı 200 liraya denk geliyordu vezgeçtik
Saol kardeşimmmSen onu bile vermiyondur bedavaya gidioyusundurankaraya 20 milyon çanakkaleye 30 milyona gidiyorduk..![]()



Oh ne güzel bizim okul böyle işte ankara gezisi vardı odtü ye gidecektik geziyi düzenleyen bizim sınıftı sonra sanırım talep çok olmuş kura çekmek zorunda kaldık bizim sınıftan bazı kişiler gidemedi biz de vazgeçtik
istanbul gezisine geldi sıra başlangıçta 100 lira denildi oh rahat tabi talep bayağı çoğaldı 7 üniversite gezecektik 3 gün kalacaktık sonra yeni haberler geldi otobüs parası 80 3 gün kalma 75 ytl yiyecekler felan bizden tabi kimse razı olmadı 2 sınıf vazgeçti biri bizim sınıftı
aslında para normal gibi ama diğer okullardan duyuyoruz çok ucuza gidiyorlar nasıl oluyo da bize bu kadar pahalıya mal oluyo anlamış değilim![]()





(ama ben yeni rakı aldım
)

Geldim arkadaşlar
Bir kaç şey dışında güzeldi gezi
Birsürü şey aldım
4 kutu Marlboro aldım
kutusu 16€
yani 32 ytl
yani Türkiye'deki 4,80ytl'lik sigara orada 3,20ytl
Ayrıca "johnnie walker" viski ve jb viskilerden aldım 5'er tane, 75'likleri 21,75ytl
8 tane 70'lik rakı aldım rakıların tanesi 11ytl (Yeni Rakı)
Çok çok ucuzdu içki ve sigaralar
Biraz daha yararlı şeyler almak isterdim ama işte...
Ayrıca tekirdağ rakılar 70'lik 6ytl(ama ben yeni rakı aldım
)
İşte kısaca böylee
Güzeldi gezimiz yaa..
Allah'ın izniyle kazasız belasız atlattık şükürler olsun![]()
