Kıbrıs'dan bi isteğiniz var mı ? :)

Sponsorlu Bağlantılar

keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
Kıbrıs'dan bi isteğiniz var mı ? :)
Arkadaşlar yarın 4 günlüğüne Kıbrıs'a gidiyoruz okulla geziye, oralardan bi isteğiniz bi arzunuz warsa söyleyin elimden geldiği derecede yardımcı oluyum :)
Hani oralarda biraz ucuzyaa :islik:ehe


 


iremm

iremm

Üye
düşünmen bile yeterli... :)








ama fiyatları el yakıyo :islik
 
Ozan

Ozan

Admin
Saol ama daha pahalıdır oralarda :)
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
sen gel yeter:):oke:
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
bence tam tersi Türkiyeden birşey isteyen Kıbrıslılar olabilir:)
 
kurt bey

kurt bey

Üye
mete iranla karıştırdı heralde fiyatları :D git eğlen güzel kızlarla bol bol foto çek :D msnden atarsın sora :D keyfine bak kardeşim.
 
CEREN

CEREN

Üye
bencede kıbrıs çok pahalı
ama eger lefkoşaya gidiyorsan orda büyükhan var içinde restoranlar vs gibi iş yerleri var çok muhteşem bi yer benim için ordan resim çek çok özledim kıbrısı:(
 
neslein

neslein

Üye
ii eglenceler
 
ouSahin

ouSahin

Üye
benim ne istedigimi anladın kanka:ehe

hangisi güzelse onu getir:D
 
m.furkan1993

m.furkan1993

Üye
benim için şehitlerimize bir fatiha oku
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
düşünmen bile yeterli... :)
ama fiyatları el yakıyo :islik
:):oke:

Saol ama daha pahalıdır oralarda :)
:)

Saol kardeşim ama senle tanışmak istiyorum bak :ehe

bence tam tersi Türkiyeden birşey isteyen Kıbrıslılar olabilir:)
:)

mete iranla karıştırdı heralde fiyatları :D git eğlen güzel kızlarla bol bol foto çek :D msnden atarsın sora :D keyfine bak kardeşim.
Eyvallah abicm :)
Merak etme sen fotoları :ehe

bencede kıbrıs çok pahalı
ama eger lefkoşaya gidiyorsan orda büyükhan var içinde restoranlar vs gibi iş yerleri var çok muhteşem bi yer benim için ordan resim çek çok özledim kıbrısı:(
Lefkoşaya da gitcez, gidersek oraya da çekerim fotoğrafları :)

Teşekkür ederiiimmm :)

benim ne istedigimi anladın kanka:ehe

hangisi güzelse onu getir:D
:ehe:ehe Üzgünüm canım, sanada murat abiminki gibi anca fotoğrafları olur :ehe
Gerçekleri bize..:islik:ehe:ehe

benim için şehitlerimize bir fatiha oku
Sen burdan oku gene yerine ulaşır o :oke:
Ha tabiki okurum orası ayrı :)
 
mservank

mservank

Üye
Vay be bizim bi Ankara gezisi yatarken Kıbrıs a gezi düzenliyorlar yav:@
kaç liraya gidiyorsunuz kanka merak ettim şimdi
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
Vay be bizim bi Ankara gezisi yatarken Kıbrıs a gezi düzenliyorlar yav:@
kaç liraya gidiyorsunuz kanka merak ettim şimdi
325 kanka




ARKADAŞLAR HEPİNİZ HAKKINIZI HELAL EDİN YARIN SABAH 11'DE YOLCUYUM İNŞ.
GİDİPTE DÖNEMEMEK VAR.. :(
SİZLERİ SEVİYORUM :oke:,
KENDİNİZE İYİ BAKIN..
 
mservank

mservank

Üye
325 kanka




ARKADAŞLAR HEPİNİZ HAKKINIZI HELAL EDİN YARIN SABAH 11'DE YOLCUYUM İNŞ.
GİDİPTE DÖNEMEMEK VAR.. :(
SİZLERİ SEVİYORUM :oke:,
KENDİNİZE İYİ BAKIN..

Nasıl konuşuyon yav sen :@
güle güle git güle güle dön ucuza gidiyormuşsunuz ya bizim de İstanbul gezisi vardı 200 liraya denk geliyordu vezgeçtik
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Nasıl konuşuyon yav sen :@
güle güle git güle güle dön ucuza gidiyormuşsunuz ya bizim de İstanbul gezisi vardı 200 liraya denk geliyordu vezgeçtik

ankaraya 20 milyon çanakkaleye 30 milyona gidiyorduk..:)
 
mservank

mservank

Üye
ankaraya 20 milyon çanakkaleye 30 milyona gidiyorduk..:)

Oh ne güzel bizim okul böyle işte ankara gezisi vardı odtü ye gidecektik geziyi düzenleyen bizim sınıftı sonra sanırım talep çok olmuş kura çekmek zorunda kaldık bizim sınıftan bazı kişiler gidemedi biz de vazgeçtik
istanbul gezisine geldi sıra başlangıçta 100 lira denildi oh rahat tabi talep bayağı çoğaldı 7 üniversite gezecektik 3 gün kalacaktık sonra yeni haberler geldi otobüs parası 80 3 gün kalma 75 ytl yiyecekler felan bizden tabi kimse razı olmadı 2 sınıf vazgeçti biri bizim sınıftı
aslında para normal gibi ama diğer okullardan duyuyoruz çok ucuza gidiyorlar nasıl oluyo da bize bu kadar pahalıya mal oluyo anlamış değilim:@
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl konuşuyon yav sen :@
güle güle git güle güle dön ucuza gidiyormuşsunuz ya bizim de İstanbul gezisi vardı 200 liraya denk geliyordu vezgeçtik
:) Saol kardeşimmm

ankaraya 20 milyon çanakkaleye 30 milyona gidiyorduk..:)
Sen onu bile vermiyondur bedavaya gidioyusundur :@
Paraları başka yerlerde harcıyondurrr :islik:islik

Oh ne güzel bizim okul böyle işte ankara gezisi vardı odtü ye gidecektik geziyi düzenleyen bizim sınıftı sonra sanırım talep çok olmuş kura çekmek zorunda kaldık bizim sınıftan bazı kişiler gidemedi biz de vazgeçtik
istanbul gezisine geldi sıra başlangıçta 100 lira denildi oh rahat tabi talep bayağı çoğaldı 7 üniversite gezecektik 3 gün kalacaktık sonra yeni haberler geldi otobüs parası 80 3 gün kalma 75 ytl yiyecekler felan bizden tabi kimse razı olmadı 2 sınıf vazgeçti biri bizim sınıftı
aslında para normal gibi ama diğer okullardan duyuyoruz çok ucuza gidiyorlar nasıl oluyo da bize bu kadar pahalıya mal oluyo anlamış değilim:@
:)





10 DAKKA SONRA OTOBÜSÜM KALKIYORR
KENDİNİZE İYİ BAKIN :)
 
mservank

mservank

Üye
Güle güle git kankam sanırım az kaldı yolun :)
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
Geldim arkadaşlar :)
Bir kaç şey dışında güzeldi gezi :)
Birsürü şey aldım
4 kutu Marlboro aldım
kutusu 16€
yani 32 ytl
yani Türkiye'deki 4,80ytl'lik sigara orada 3,20ytl
Ayrıca "johnnie walker" viski ve jb viskilerden aldım 5'er tane, 75'likleri 21,75ytl
8 tane 70'lik rakı aldım rakıların tanesi 11ytl (Yeni Rakı)
Çok çok ucuzdu içki ve sigaralar
Biraz daha yararlı şeyler almak isterdim ama işte... :)
Ayrıca tekirdağ rakılar 70'lik 6ytl :) (ama ben yeni rakı aldım :oke:)
İşte kısaca böylee :)
Güzeldi gezimiz yaa..
Allah'ın izniyle kazasız belasız atlattık şükürler olsun :);)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Geldim arkadaşlar :)
Bir kaç şey dışında güzeldi gezi :)
Birsürü şey aldım
4 kutu Marlboro aldım
kutusu 16€
yani 32 ytl
yani Türkiye'deki 4,80ytl'lik sigara orada 3,20ytl
Ayrıca "johnnie walker" viski ve jb viskilerden aldım 5'er tane, 75'likleri 21,75ytl
8 tane 70'lik rakı aldım rakıların tanesi 11ytl (Yeni Rakı)
Çok çok ucuzdu içki ve sigaralar
Biraz daha yararlı şeyler almak isterdim ama işte... :)
Ayrıca tekirdağ rakılar 70'lik 6ytl :) (ama ben yeni rakı aldım :oke:)
İşte kısaca böylee :)
Güzeldi gezimiz yaa..
Allah'ın izniyle kazasız belasız atlattık şükürler olsun :);)

peki neden içki aldın Mete?
 


Üst Alt