6300 Ses Yükseltme Şifresi Aranmakda!

Sponsorlu Bağlantılar

Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
6300 Ses Yükseltme Şifresi Aranmakda!
6300 SEs yükseltme şifresi arıyorum.
Lütfen Bilen warsa Bekliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: oguzcan4884 ve kocabeller


PAPADOC

PAPADOC

Üye
dostum böyle şeyler varmı yaa şifreyle filan yükselirmi program filan olmasın
 

kral_ibo

Üye
arkadasım medyadan ekolayzere gel ordan ayar 1 ı sec sonra duzelt var kendın ordakılerı fulll yap sora kayt et de sonra medıa playere gel sarkılarını dınle..
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
jatvalca

jatvalca

Üye
mp3 lerin seslerini yükselten bi program vardı ama bulamadım
eminim maxicepte olduğuna istersen sende ara ben bulursam sanada haber veririm
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
arkadasım medyadan ekolayzere gel ordan ayar 1 ı sec sonra duzelt var kendın ordakılerı fulll yap sora kayt et de sonra medıa playere gel sarkılarını dınle..
tabı yap ole sonra patlasın hoperlorun gor
 
ycg35

ycg35

Üye
ekolayzır için bnm kullandığım şu;

1. çbk: full
2. çbk: -1
3. çbk: -3
4. çbk: full
5. çbk: full

mp3 lerin sesini arttırmak içinse cep için pc programları bölümünde mpTrim diye bir program var onu kullanabilirsiniz program ile +9 db den fazla arttırmayın ses kötü çıkar..
 
msdony

msdony

Üye
yok ben kullanıyorum patlamıyo haporlör kardeş boşuna korkma
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
ekolayzır için bnm kullandığım şu;

1. çbk: full
2. çbk: -1
3. çbk: -3
4. çbk: full
5. çbk: full

mp3 lerin sesini arttırmak içinse cep için pc programları bölümünde mpTrim diye bir program var onu kullanabilirsiniz program ile +9 db den fazla arttırmayın ses kötü çıkar..

bunu denedim güzel çıkartıyor sesi sagol
 

kitri13

Üye
kullanıyom.hiç bişe patlamıyo.
 
msdony

msdony

Üye
saoll kardeş güzel çıkıyo ses
 
novitec

novitec

Üye
patlayabilir arkadaşlar arkadaşa oldu 5-6 gün sonra patladı:(

ekolayzır için bnm kullandığım şu;

1. çbk: full
2. çbk: -1
3. çbk: -3
4. çbk: full
5. çbk: full

mp3 lerin sesini arttırmak içinse cep için pc programları bölümünde mpTrim diye bir program var onu kullanabilirsiniz program ile +9 db den fazla arttırmayın ses kötü çıkar..

bu çok iyi
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
neyse sallayın beyler yokmus
 
dumanxtr

dumanxtr

Üye
Vallaha arkadaşkar yorum yazmayım diyorum ama dayanamıyorum .
Yazıyorum bunları bende deniyorum hep ondan sonra sorunlarla karşılaşınca birde düzelmek için zaman harcıyorum ewet ses yükseltmet için programlar mevcut ama önermem çünkü sesi iliki bozuyor sitemizde mevcut zaten pcden yükseltiyon atıyon ceptenden çeşitli ekolar var ses yükseliyor ama bozuyor yani en güzeli orjinali bence fazla sesle oynamayın zaman kaybetmeyin....
 

albaycan

Üye
öyle bir şifre yok kardeş. medya ekolayzırdan ayar 1 yada 2 yi en üst seviyede ayarlarsan sesi çok cıkar.
 

tosun58

Üye
dostum o dediğin samsung E-250 de olur
 

ONUR5017

Üye
Vallaha arkadaşkar yorum yazmayım diyorum ama dayanamıyorum .
Yazıyorum bunları bende deniyorum hep ondan sonra sorunlarla karşılaşınca birde düzelmek için zaman harcıyorum ewet ses yükseltmet için programlar mevcut ama önermem çünkü sesi iliki bozuyor sitemizde mevcut zaten pcden yükseltiyon atıyon ceptenden çeşitli ekolar var ses yükseliyor ama bozuyor yani en güzeli orjinali bence fazla sesle oynamayın zaman kaybetmeyin....
PC DEN SES HANGI PROGRAMLA YUKSELTILIYOR

--------------- Ekleme ---------------

pc Den Ses Hangı Programla Yukseltılıyor
Bende Bılg. Yukseltıp Telfona Atıcamda
 

byebye1

Üye
mp3 sesini yükseltmek istiyorsan mp3trim diye bir dosya öneririm çok güzel birprogram ve işede yarıyor ama fazla abartmayın ses boğunuk çıkıyor
 
5300caner

5300caner

Üye
y0cK soL biLader:D:D:D:D
 


Üst Alt