Doğru cevabı vermişimAfganistan
Otur 0Doğru cevabı vermişim
zaten faiz yüzünden bu hale geldik bence. çıktı bu yürek yedi düşürdü aşa olan yine garibana oldu. bir gavur ata sözü derki dünyada 1 gerçek varsa oda kdv dir. diyeceksin ki konu ile ne alakası var istersen deme benena. o yüzden şu düzen dışa bağımlılık hele ki füze atıp balıkları korkuttukça böyle şeyleri kaldıramazsın. gavurlar sömürge ile ayakta duruyor.Güdülen politika yanlış
faizi 0 a düşürceksin
dolar fırlasın sıffır sıkıntı
enflasyon da zamanla düşer
dolar yükseldi diye
zam yapan fırsatçılarında
tepesine binecekler
tamamdır
bu iş bu kadar kolay iken
neden hâlâ batıyı örnek alıyolar anlamıyorum
yıl ? nas politikası uygulanıyordu bi ara
o zamanlar daha iyi durumdaydık
acilen faizi 0 lamaları gerekiyor
yoksa ben ya rokete kafa atmaya Suriyeye ya da Afganistana gideceğim
yeni öğrenmişsingeçenlerde ameriganın en fazla dış borcu olan ülkeler arasında olduğunu öğrendim şaşırdım açıkcası.
hadi inşallah.yeni öğrenmişsin
ben kaç yıldır biliyodum
trumpla ülkeyi yıkacaklar
iç savaş is loading
öyle diyolar
bakak görek
