Nokia 700 belle fp2 ayarlarda donma

Sponsorlu Bağlantılar

DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
yazılımı yteniden at şimdiye kadar böyle bişey duymadım. hard format değil direk yazılımı flash ile yeniden yazdır
 
  • Beğen
  • Düşünceli
Tepkiler: Dobraokuyucu, MAERKEK ve Notxr


Notxr

Notxr

Üye
    Konu Sahibi
yazılımı yteniden at şimdiye kadar böyle bişey duymadım. hard format değil direk yazılımı flash ile yeniden yazdır
ne şanssızsam şimdide ne oldu tabiikide http sitelere bile giremiyorum nokia browser beyaz ekran opera mini 8 .jar halinde kurdum oda
"Serfitika doğrulanamadı" yapıp bağlanmıyor
çözümü nedir
@DarkredBlue61
@MAERKEK
@SymPsion
@Dobraokuyucu
@0sıfırcı
Güncelleme : Nokia Browser girdi opera mini hala yok
 
Son düzenleme:
SymPsion

SymPsion

Üye
ne şanssızsam şimdide ne oldu tabiikide http sitelere bile giremiyorum nokia browser beyaz ekran opera mini 8 .jar halinde kurdum oda
"Serfitika doğrulanamadı" yapıp bağlanmıyor
çözümü nedir
@DarkredBlue61
@MAERKEK
@SymPsion
@Dobraokuyucu
@0sıfırcı
Güncelleme : Nokia Browser girdi opera mini hala yok
Arşivimde ki 'Opera Mini 8.jar'ı mı denediniz? Aslında doğrusu 8'in farklı j2me sürümleri varmı bilmiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr ve MAERKEK
Notxr

Notxr

Üye
    Konu Sahibi
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
@noss_bar Mübarek sen nerelerdesin bıraktın mı bu işleri noldu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar
SymPsion

SymPsion

Üye
Notxr

Notxr

Üye
    Konu Sahibi
Doğrusu o zaman aynı dosya olmalı kardeşim. Acaba bu dosyada da mı tarih olayı var bilemedim şimdi.
bilemedim benim indirdiğimde oldu daha öncedende olmuyordu delight cfw+opera mobile 12 mi kullansam tls 1.2 ile
 
SymPsion

SymPsion

Üye
bilemedim benim indirdiğimde oldu daha öncedende olmuyordu delight cfw+opera mobile 12 mi kullansam tls 1.2 ile
dene istersen kardeşim. zaten artık hemen hemen hepsi aynı deneyimi veriyor olmalı. topluluktan gördüğüm kadarıyla
 
Notxr

Notxr

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: SymPsion
SymPsion

SymPsion

Üye
EKA21L1 açmıyormu J2ME loader açıyor mesela opera mini
Maalesef EKA2L1, sadece Nokia 7650, N-Gage için geliştirilen MIDP 1.0 J2ME uygulamalarını emüle edebiliyor ki bu da sadece Windows sürümü için geçerli*. Android sürümü J2ME'leri desteklemiyor. Ama sizin için Symbian SDK'da denerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr
Notxr

Notxr

Üye
    Konu Sahibi
Maalesef EKA2L1, sadece Nokia 7650, N-Gage için geliştirilen MIDP 1.0 J2ME uygulamalarını emüle edebiliyor ki bu da sadece Windows sürümü için geçerli*. Android sürümü J2ME'leri desteklemiyor. Ama sizin için Symbian SDK'da denerim.
sorun yok ama opera mobile serfitikası dolmuş(denedim hacksiz cihazda) ondan hata vermesi muhtemel :(
 
SymPsion

SymPsion

Üye
sorun yok ama opera mobile serfitikası dolmuş(denedim hacksiz cihazda) ondan hata vermesi muhtemel :(
Doğru genelde yerel Symbian uygulamaları ortalama 5 senelik sertifika tarihine sahip oluyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr
Notxr

Notxr

Üye
    Konu Sahibi
Notxr

Notxr

Üye
    Konu Sahibi
MEGA arşivimde bir tane olmalı. oradaki paketi deneyin isterseniz.
onu denemiştim N73 ümümde olmamıştı ama 700 için diyorum hack olayını N73 e sağlam buldum dedim ne oldu installserver çalışmıyor doğru yapmama rağmen değişik valla N73 içinde CFW olsa kurcağızda yok N73 e:( 700 e en azından var:D
 


Üst Alt