hacke üşendim cfw atsam iyi olur delight var meselayazılımı yteniden at şimdiye kadar böyle bişey duymadım. hard format değil direk yazılımı flash ile yeniden yazdır

ne şanssızsam şimdide ne oldu tabiikide http sitelere bile giremiyorum nokia browser beyaz ekran opera mini 8 .jar halinde kurdum odayazılımı yteniden at şimdiye kadar böyle bişey duymadım. hard format değil direk yazılımı flash ile yeniden yazdır
Arşivimde ki 'Opera Mini 8.jar'ı mı denediniz? Aslında doğrusu 8'in farklı j2me sürümleri varmı bilmiyorum.ne şanssızsam şimdide ne oldu tabiikide http sitelere bile giremiyorum nokia browser beyaz ekran opera mini 8 .jar halinde kurdum oda
"Serfitika doğrulanamadı" yapıp bağlanmıyor
çözümü nedir
@DarkredBlue61
@MAERKEK
@SymPsion
@Dobraokuyucu
@0sıfırcı
Güncelleme : Nokia Browser girdi opera mini hala yok
yok hack yok diye .jar kurmuştum m.opera.com mu neydi o site denArşivimde ki 'Opera Mini 8.jar'ı mı denediniz? Aslında doğrusu 8'in farklı j2me sürümleri varmı bilmiyorum.
Doğrusu o zaman aynı dosya olmalı kardeşim. Acaba bu dosyada da mı tarih olayı var bilemedim şimdi.yok hack yok diye .jar kurmuştum m.opera.com mu neydi o site den
bilemedim benim indirdiğimde oldu daha öncedende olmuyordu delight cfw+opera mobile 12 mi kullansam tls 1.2 ileDoğrusu o zaman aynı dosya olmalı kardeşim. Acaba bu dosyada da mı tarih olayı var bilemedim şimdi.
dene istersen kardeşim. zaten artık hemen hemen hepsi aynı deneyimi veriyor olmalı. topluluktan gördüğüm kadarıylabilemedim benim indirdiğimde oldu daha öncedende olmuyordu delight cfw+opera mobile 12 mi kullansam tls 1.2 ile
mobile biraz daha iyi diye biliyorumdadene istersen kardeşim. zaten artık hemen hemen hepsi aynı deneyimi veriyor olmalı. topluluktan gördüğüm kadarıyla
Doğrusu Opera Mobile'ı denemedim. hep mini kullandım. Cihazımda olmayınca test edemiyorumdamobile biraz daha iyi diye biliyorumda
EKA21L1 açmıyormu J2ME loader açıyor mesela opera miniDoğrusu Opera Mobile'ı denemedim. hep mini kullandım. Cihazımda olmayınca test edemiyorumda
Maalesef EKA2L1, sadece Nokia 7650, N-Gage için geliştirilen MIDP 1.0 J2ME uygulamalarını emüle edebiliyor ki bu da sadece Windows sürümü için geçerli*. Android sürümü J2ME'leri desteklemiyor. Ama sizin için Symbian SDK'da denerim.EKA21L1 açmıyormu J2ME loader açıyor mesela opera mini
sorun yok ama opera mobile serfitikası dolmuş(denedim hacksiz cihazda) ondan hata vermesi muhtemelMaalesef EKA2L1, sadece Nokia 7650, N-Gage için geliştirilen MIDP 1.0 J2ME uygulamalarını emüle edebiliyor ki bu da sadece Windows sürümü için geçerli*. Android sürümü J2ME'leri desteklemiyor. Ama sizin için Symbian SDK'da denerim.

Doğru genelde yerel Symbian uygulamaları ortalama 5 senelik sertifika tarihine sahip oluyorlar.sorun yok ama opera mobile serfitikası dolmuş(denedim hacksiz cihazda) ondan hata vermesi muhtemel![]()
en iyisi delight cfw kurayım cihazaa hacklere baktım hep nortonları falan unsignedDoğru genelde yerel Symbian uygulamaları ortalama 5 senelik sertifika tarihine sahip oluyorlar.

MEGA arşivimde bir tane olmalı. oradaki paketi deneyin isterseniz.en iyisi delight cfw kurayım cihazaa hacklere baktım hep nortonları falan unsigned![]()
onu denemiştim N73 ümümde olmamıştı ama 700 için diyorum hack olayını N73 e sağlam buldum dedim ne oldu installserver çalışmıyor doğru yapmama rağmen değişik valla N73 içinde CFW olsa kurcağızda yok N73 eMEGA arşivimde bir tane olmalı. oradaki paketi deneyin isterseniz.
700 e en azından var
Forumda evolvs cfwde vardı hocam onuda deneyebilirsin.en iyisi delight cfw kurayım cihazaa hacklere baktım hep nortonları falan unsigned![]()
onun linkleri patlamış hocamForumda evolvs cfwde vardı hocam onuda deneyebilirsin.

