DarkredBlue61
Üye
simgeleri mi alacaksın tam anlamadım? tema programı vardı onunla denedin mi kaldı kı çözünürlük yüksek mıdır dneemek lazım hoş durmayabilir.Symbian temalarını Android'de kullanmak istiyorum. Bir ara icon pack kullanmıştım next launcher ile s60v3 olanı ama tabii onu da launcher içinden seçmek gerekiyor. İcon pack telefonda yok, bilgisayarda.
