By DarkredBlue61 v1.3 S^3 Tema

Sponsorlu Bağlantılar

DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Symbian temalarını Android'de kullanmak istiyorum. Bir ara icon pack kullanmıştım next launcher ile s60v3 olanı ama tabii onu da launcher içinden seçmek gerekiyor. İcon pack telefonda yok, bilgisayarda.
simgeleri mi alacaksın tam anlamadım? tema programı vardı onunla denedin mi kaldı kı çözünürlük yüksek mıdır dneemek lazım hoş durmayabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cadillac34 ve Dobraokuyucu


Dobraokuyucu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61 ve Cadillac34

Cadillac34

Üye
simgeleri mi alacaksın tam anlamadım? tema programı vardı onunla denedin mi kaldı kı çözünürlük yüksek mıdır dneemek lazım hoş durmayabilir.
Artık ikon paketleri ile mi olur yoksa uygulama ile mi olur orasını bilmiyorum. Peki hangi uygulama ile yapılıyor?
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Artık ikon paketleri ile mi olur yoksa uygulama ile mi olur orasını bilmiyorum. Peki hangi uygulama ile yapılıyor?
TEma Programı Vardı Ama Sitede Konularda Olacaktı Tema Yapma İle İlgili
 
  • Beğen
Tepkiler: Cadillac34 ve Dobraokuyucu
Notxr

Notxr

Üye
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
tema hangi cihazlarla uyumlu hortlattımda biraz hangi ichazlarla yumlu sorun varmı merak ettim çünkü güzel tema
refesh de de kullanılması gerek. 700 de kullanırsın
 
ertin

ertin

Üye
Android'e launcher'e dönüştür para kazan.

Ben Symbian kullanırken tema kullanmıyordum (halen öyle). Ram yiyen şey şarj da yiyordu. Dolayısıyla telefonumun şarjı bir hafta yetiyordu. İnternet kullandığım halde. Ve arkaplanı beyaz olan temayı seçerdim.

Android ise benzer şeyi yapıyorum launcher'i kullanmıyorum. Hatta uygulamalar menüsünü bile iptal edip ana ekranı kullanıyorum. Mükemmel ram kazandırıyor. Bir de karanlık mod iyi olsa da ben onun yerine ultra tasarruf moduna geçiyorum (gece yatarken bunu yapın). 8 uygulama harici tüm uygulamalar ekrandan kaldırıyorsa da ben X-plore'yi 8 uygulamalara dahil edip geri kalan tüm uygulamaları X-plore üzerinden çalıştırıyorum. Mükemmel bir şekilde telefonu uzun süre şarja takmadan kullanabiliyorum.

İphone'de benzer şey sık kullandığın uygulamayı hiçbir zaman kapatmayacaksın geri kalan ise tam emin değilim
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
Notxr

Notxr

Üye
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61


Üst Alt