Bu gece kimler var bakalım? Gececiler buraya!

Sponsorlu Bağlantılar

PALA.

PALA.

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 


PALA.

PALA.

Üye
Rüyada bile vukuatı var (h)
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Saat : 02.00
 
PALA.

PALA.

Üye
Konuşma, yonul 🦃
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Saat 03:57
Mesaj birleştirildi:

Saat : 02.26
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman
PALA.

PALA.

Üye
(h)
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Saat: 03.23
Saat hatırlacısı değilim ben
Niye böyle yapıyorum
İşsizlikten herhalde
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
işsizlikten evde kullanmadığım her şeyi satmaya çslışıyorum dolap gibi sitelerden ya da elden
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Cehennem boş idi
Yakacak götürüyoz
Bakalım sonumuz ne olacak
Daha kaynar suda duş alamıyoz
Gaçıyoz . Tencere kulpu sıcak diye tutamıyoz. Çayı doldurmak için çaydanlığın kolundan tutuyoz eğer sıcaksa onu bile bezle dutuyoz
Cehennem ateşine nasıl dayancaz
Eeeeeyyyy agalar
Cevap verin
Nolacak halimiz
 
PALA.

PALA.

Üye
Sadece ölüler görür :coold:
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Bu konuyu okuyanlar
Toplam 5 kişi
1 kayıtlı üye (o ben oluyorum)
4 misafir
 
PALA.

PALA.

Üye
Biri mezara biri mahpusa :hmmm
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Yarım saat önce
Uyandım
Geri uyuyacağım
Uykudayken
Ölü gibi oluyoruz
Hiç mi akletmezsiniz
Ölüm her an kapımızı çalabilir
Bırakın boş işleri
Bakın bana 0 lanıp geldim
Örnek alın :)
Şaka bi yana
Memleket Viyana
Gece gece kafa çalışmıyor
Uyku modunda
Ben gider
Dönmezsem ölmüşümdür
Dönersem
Görürsünüz
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
29 Ekim yaklaşıyor
Kutlicakmısınız
Mesaj birleştirildi:

Bu mesaj moderatör onayı beklemektedir ve normal kullanıcılara görünmemektedir.
Benim bu konudaki çoğu mesajımda bu yazıyor
Neden?
Yönetim
Kalemimi kırdılar mı yoksa
@DarkredBlue61
Beni şikayet mi ettiler nettiler
Bu niye böyle
Daha ben terketmeden
Banlıcaklar mı ne ?
 
  • Kahkaha
Tepkiler: DarkredBlue61

Dobraokuyucu

Üye
29 Ekim yaklaşıyor
Kutlicakmısınız
Mesaj birleştirildi:

Bu mesaj moderatör onayı beklemektedir ve normal kullanıcılara görünmemektedir.
Benim bu konudaki çoğu mesajımda bu yazıyor
Neden?
Yönetim
Kalemimi kırdılar mı yoksa
@DarkredBlue61
Beni şikayet mi ettiler nettiler
Bu niye böyle
Daha ben terketmeden
Banlıcaklar mı ne ?
Aktif mod mu var
 

Dobraokuyucu

Üye
PALA.

PALA.

Üye
Hayırlı geceler (h)
 
  • Cool
Tepkiler: Baydırman
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
İyi geceler dostlar. Emektar olarak 3310 ve E52 ile devam.
 
  • Beğen
  • Cool
Tepkiler: Baydırman, 0sıfırcı ve PALA.


Üst Alt