Cevap verin
Nolacak halimiz
Aktif mod mu var29 Ekim yaklaşıyor
Kutlicakmısınız
Mesaj birleştirildi:
Bu mesaj moderatör onayı beklemektedir ve normal kullanıcılara görünmemektedir.
Benim bu konudaki çoğu mesajımda bu yazıyor
Neden?
Yönetim
Kalemimi kırdılar mı yoksa
@DarkredBlue61
Beni şikayet mi ettiler nettiler
Bu niye böyle
Daha ben terketmeden
Banlıcaklar mı ne ?
Sıkma tatlı canını bosverrBenim
le kim uğraşıyor olabilir?
Bana özelden mesaj atsın.
Nerde ise (açık adres yazsın)
onu görmeye gidicem
Bi tanışayım
İcabına bakacağım.
Evet canım datlı amaSıkma tatlı canını bosverr
