teşekkürler
Revenge ismi geful soyismi.

Revenge ismi geful soyismi.

evet tıpkı Beşiktaşk taki aş gibi![]()


aa sapıkismi mert soyismi Neydi bulmam lazım acil![]()
Bulabildi mi peki?aa sapık
Simdi o kadar kalabalık değil anlaşılanBulduysada bilmiyom. O sıralarda Facebookumda 3000 den fazla kişi vardı. Barlardan falan ekleyenler oluyordu tanıdığım tanımadığım.
