Türk Telekom çıldırdı 24 mbps internet ayda 10TL!

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Türk Telekom çıldırdı 24 mbps internet ayda 10TL!

Türk Telekom esnafa yeni bir kampanyayla destek oluyor. Kampanya kapsamında 24mbps ve üstü hızda yeni internet paketi satın alan esnaf ilk altı ay sadece 10 TL fatura ödeyecek.
Müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine yönelik çözümler sunan Türk Telekom, yeni kampanyasıyla pandemi döneminden olumsuz etkilenen esnafı desteklemeyi amaçlıyor. Esnafa Destek Kampanyası kapsamında 24 mbps ve üstü hızda internet paketi satın alan yeni müşteriler, ilk altı ay sabit sadece 10 TL fatura ödüyor. Sonraki 24 ay ise indirimli sabit fiyatlardan faydalanmaya devam ediyor.
Türkiye’nin iletişim öncüsü olarak her zaman esnafın yanında olduklarını belirten Türk Telekom Sabit Hizmetler Pazarlama Direktörü Nilay Altan “Yeni kampanyamızla da pandemi döneminde esnafımızın yükünü biraz olsun hafifletmeyi amaçlıyoruz” dedi.
 
  • Şaşırdım
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı, DarkredBlue61, Dobraokuyucu ve 1 kişi daha


MAERKEK

MAERKEK

Admin
Bu Türktelekom olmaz . İlk sene 36 mbs 80 liraydı şimdi 24 mbs 120 lira veriyorum. Yakında tahattüt biter . Ben vodofone'a geçer.
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA.
PALA.

PALA.

Üye
Bu Türktelekom olmaz . İlk sene 36 mbs 80 liraydı şimdi 24 mbs 120 lira veriyorum. Yakında tahattüt biter . Ben vodofone'a geçer.
Onuda kağıt üstünde veriyorlar. Taahhüt bitmesine yakın netspeede geçebilirsin, taahhüt yok istediğin zaman çıkarsın fiyatlarıda 60-90 lira arası.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
ömer talat katı

ömer talat katı

Moderator
Bizim dükkanda turknet var. 30gb kotalı internet+sabit hat telefon 1000dk.35 lira.
 
akilli55

akilli55

Üye
30 ay taahhüt ve 6 aydan sonra 98 tl ayrıca 12 tl aylık yalın internet zamazingo diye ekliyorlar. Ne kadar büyük bir kampanyaymış. Esnafın yanında olmak bu mu?
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Komşu internetine devam
 
  • Kahkaha
Tepkiler: DarkredBlue61
ömer talat katı

ömer talat katı

Moderator
30 ay taahhüt ve 6 aydan sonra 98 tl ayrıca 12 tl aylık yalın internet zamazingo diye ekliyorlar. Ne kadar büyük bir kampanyaymış. Esnafın yanında olmak bu mu?
Esnafın yanında değil arkasında :)
 
  • Beğen
Tepkiler: akilli55
baaran34

baaran34

Üye
en güzeli komşu internetine devam etmek :ehe
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Dobraokuyucu
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Komşu bile zoraki verdi şifreyi
zaten az çekiiyo wifi
böyle komşu olmaz olsun
Hep bişiler alıp gidiyor
Parasız kullanıyom diye fazlasıyla ödettiriyo şerrreeeeffff...
Mesaj birleştirildi:

Komşu bile zoraki verdi şifreyi
zaten az çekiiyo wifi
böyle komşu olmaz olsun
Hep bişiler alıp gidiyor
Parasız kullanıyom diye fazlasıyla ödettiriyo şerrreeeeffff...
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı, DarkredBlue61 ve Dobraokuyucu

Dobraokuyucu

Üye
Komşu bile zoraki verdi şifreyi
zaten az çekiiyo wifi
böyle komşu olmaz olsun
Hep bişiler alıp gidiyor
Parasız kullanıyom diye fazlasıyla ödettiriyo şerrreeeeffff...
Mesaj birleştirildi:

Komşu bile zoraki verdi şifreyi
zaten az çekiiyo wifi
böyle komşu olmaz olsun
Hep bişiler alıp gidiyor
Parasız kullanıyom diye fazlasıyla ödettiriyo şerrreeeeffff...
Ben vermem 12 lik paket zoraki yetiyor bir de sen kullanırsan ne yaparız
 
  • Şaşırdım
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı, DarkredBlue61 ve Dobraokuyucu
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Sınırsız internet kullanıyolar
wifi sinyal genişleticiler var aslında. yani olmadı onlar kullanılabilir ama malum yasal olarak 1 abonelik başkaları ile paylaştırılamaz. işin hukukı boyutu var :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve Dobraokuyucu
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
wifi sinyal genişleticiler var aslında. yani olmadı onlar kullanılabilir ama malum yasal olarak 1 abonelik başkaları ile paylaştırılamaz. işin hukukı boyutu var :D
Sende hep
İllegalitecisin yav
Nerde illegalize bişi var.
Sen orda
Olmuyor ama böyle


[Alırlar seni bir gün ansızın
O seni alan kansızın
Vay ben o kansızın
İfadesini alırım ansızın]

{✓Yine döktürüyorum
Kafa zehir
Yine eski günlerdeki gibi✓}
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Sende hep
İllegalitecisin yav
Nerde illegalize bişi var.
Sen orda
Olmuyor ama böyle


[Alırlar seni bir gün ansızın
O seni alan kansızın
Vay ben o kansızın
İfadesini alırım ansızın]

{✓Yine döktürüyorum
Kafa zehir
Yine eski günlerdeki gibi✓}
yok canım olur mu öyle şey. alamazlar çünkü ceza olarak ortak kullanırsan bildiğim kadarıyla abonelik tarihinden itibaren 2 tarafa da eşit abonelik parası mı ne ödetiliyor diye biliyorum. en son öyleydi yanı.o yüzden risk sonuçta ama alan olursa borusuyla onundur hayırlı ıolsun
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
son 63 mb internetim kaldı
paket bugün bitiyo
gece 12 den sonra yenilenecek

63 nerenin plakası ben biliyom
bakam sen biliyon mu @DarkredBlue61
Mesaj birleştirildi:

son 29 mb kaldı
30 mb bile kullansam
geçircekler
interneti kapatıyom.
 
Son düzenleme:
MAERKEK

MAERKEK

Admin
100 mb/s fiber internet ayda 680 lira
 
  • Üzüldüm
Tepkiler: Notxr ve XXXturi01
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
son 63 mb internetim kaldı
paket bugün bitiyo
gece 12 den sonra yenilenecek

63 nerenin plakası ben biliyom
bakam sen biliyon mu @DarkredBlue61
Mesaj birleştirildi:

son 29 mb kaldı
30 mb bile kullansam
geçircekler
interneti kapatıyom.
şanlı ile başlaıyor gerisi sebde 64 uşak 65 van 66 yozğat 67 zonguldak
 


Üst Alt