Silinen Üye 2625978
Kapalı Hesap
Gördüm kokladım ama almadımBu Fakirlik Zor Haklısın
Cebimde diken var elimi cebime atamıyom
Gördüm kokladım ama almadımBu Fakirlik Zor Haklısın
15 gündür neden işsizsinAdam işsiz ağbi
15 gündür işsizim.
Evde yatıyorum.
Vereceğiniz Sadakaları kabul edebilirim.
Atim mi ibanımı
İşler durgun15 gündür neden işsizsin
Senin Aylık sbıtmı Pekiİşler durgun
Piyasa faizler ve dolardan dolayı sıkıntıda
Neyseki bugün bari iş var idi
Günlük benim ki sabit işe gidersen alıyon gitmezsen para YohSenin Aylık sbıtmı Peki
O zaman yapBeyninizi kontrol edebilirim, bu mesajı okuduktan birkaç dakika sonra beyninizin kontrol edilebileceğini düşüneceksiniz ama bu adam bizimle şaka mı yapıyor diyeceksiniz.
Kontrol edebiliyorsan "o zaman yap" yazabilirsiniz.
Mesaj birleştirildi:
Bu beşinci mesaj.
meysu bence daha iyi. gimatta gimat gross da sarıyer olması lazım diye biliyorum yada nevvgrostamıydı neydi ama meysu daha iyi kesinlikle. sarı kulası idare eder. torku dan sonra meysu dan devam gibi. aslında torku şu sıra geri çıkartsa yine alırım ama bilemiyorum neden çıkartmıyorsaSarıyer kola kooperatif de satılıyo alıp içip deniyek bakalım tadı nasıl
Sarıyer kola kolasarıyer her yerde yok sadece istanbulda var diye biliyorum gittim mi onuda bilmiyorum belki geçmişimdir
7dayskedi eti 7
