:sukur: Sende kıbleyi tutturamadın malesef :hmmm Kıble dedikçe, hortuma yöneliyorsunuz :hmmm
PALA. Üye Genc007' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... Sende kıbleyi tutturamadın malesef Kıble dedikçe, hortuma yöneliyorsunuz
Genc007' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... Sende kıbleyi tutturamadın malesef Kıble dedikçe, hortuma yöneliyorsunuz
Baydırman Moderator Konu Sahibi sinan yüksel' Alıntı: Sende kıbleyi tutturamadın malesef Kıble dedikçe, hortuma yöneliyorsunuz Genişletmek için tıkla ... Belki kıbleye ediyorum Symbianist' Alıntı: Biliyorum hoş gelmiş Yani ayin var Genişletmek için tıkla ... Bi nevi
sinan yüksel' Alıntı: Sende kıbleyi tutturamadın malesef Kıble dedikçe, hortuma yöneliyorsunuz Genişletmek için tıkla ... Belki kıbleye ediyorum Symbianist' Alıntı: Biliyorum hoş gelmiş Yani ayin var Genişletmek için tıkla ... Bi nevi
Baydırman Moderator Konu Sahibi INSERTER' Alıntı: çık dışarı diyorum sana hastayım diyorum Genişletmek için tıkla ... Sinirlidir o Symbianist' Alıntı: Kalkıp da namaz mı kılacak Genişletmek için tıkla ... Yatmadan kılsın hazır kalkmış
INSERTER' Alıntı: çık dışarı diyorum sana hastayım diyorum Genişletmek için tıkla ... Sinirlidir o Symbianist' Alıntı: Kalkıp da namaz mı kılacak Genişletmek için tıkla ... Yatmadan kılsın hazır kalkmış
PALA. Üye Symbianist' Alıntı: Kalkıp da namaz mı kılacak Genişletmek için tıkla ... Çarpılırız, bunun usülü böyledir
Symbianist' Alıntı: Kalkıp da namaz mı kılacak Genişletmek için tıkla ... Çarpılırız, bunun usülü böyledir
Symbianist Üye sinan yüksel' Alıntı: Çarpılırız, bunun usülü böyledir Genişletmek için tıkla ... peki öyle olsun