Hiçbiriyle Alakalı DeğilAraba bir tarafa mı çekiyor yoksa direksiyon istikametinden dolayı mı ? Sen anladın orayı
Nasıl Bu Her Araçta Olabilecek Hatta Olan Bişey Zenginden Kastın Ferrari Filan MıTabi zenginlerin böyle bir sorunu yok Arkadan itişli spor arabaları ile istediği kadar fren yapsınlar..
Sert frenleme her aracı kaydırır ama arkadaşın dediği abs tarzı fren sistemi galiba ondan bahsediyor...Nasıl Bu Her Araçta Olabilecek Hatta Olan Bişey Zenginden Kastın Ferrari Filan Mı
Abs dede Arka AtarSert frenleme her aracı kaydırır ama arkadaşın dediği abs tarzı fren sistemi galiba ondan bahsediyor...
Kendin Verdn Cevabı Araçta Abs Dahi Olsa Frene Bastığında Yük Öne Biner.Yükün Öne Binmesi Demek Arka Frenlerin Daha İyi Tutması Demek Buda Tekerler Kızaklasa Bile Yine Aracın Denge ve Ağırlık merkezi Öne Yığılacaği İçin ARacın Arkası Kalkıp Kendisini Ağırlığın Az Olan Yere Atacak Bunu Yüksek Hızlarda Denesem Takla Atmam %100 Yeni Araçlarda ESP Vs Var Yani Kolay Klay Takla Atmaz Ama Bahsettiğim Gibi Yük Fren Esnasında Öne Bindiği İçin Ki Motor Gibi Ağır Donanımlarda Önde Olduğu İçin Her Koşulda RiskliArkanın atması olayı bence şöyle eylemsizlik diye bir fizik kuralı var . Hareket eden cismin hareketine devam etmek istemesi , duran cismin durmaya devam etmek istemesidir. Rampadan aşağı inerken frene basınca ön fren %65 arka fren %35 oranında tuttuğu için aracın ön tarafına etki eden durdurma kuvveti daha fazla olacaktır. Arka taraf ise daha az etki ettiği için ön tarafı geçmeye çalışacak bu yüzden savurulma yapacaktır.
İstediğin arabayı getir bu olay gerçekleşir . Frenlerinde oynama olmayacak ha . Arkaya ön diski takarsan iş değişir