murattkn3
Üye
Peki faturalı mı faturasız mı???Arkadaşlar şöyle anlatsam size kesinlikle anlayacaksınız...
diyelim ki Gani XL aldınız.
yani 3000 dk . 3000 dakika da 50 saat eder.
Farzedinki internet Cafede 50 saatlik masa açmışsınız. Cafe sahibine 50 saat kaç mb eder demek nasıl anlamsız ise; bu pakete de bu soruyu sormak aynı derecededir. kafede açılan 50 saatlik masada istediğin kadar mb kullanabilirsin. Tabii ki İnternet hızına bağlı olarak.
ayrıca 1 dakika da 100kb harcamadıkca dakikanız eksilmez. Yani 50 saatlik açılan masa o an beklemeye alınmış olur desek aynı anlama gelir...
İnternet hızımız iyi oldukca dakikalarımız boşa gitmez. Yalnız 30 gün içinde maximum 30gb kullanabilirsiniz.
ASUS_T00J cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

