Faturasız Vodafone gani tarifeleri (yeni)

Sponsorlu Bağlantılar

murattkn3

Üye
Arkadaşlar şöyle anlatsam size kesinlikle anlayacaksınız...
diyelim ki Gani XL aldınız.
yani 3000 dk . 3000 dakika da 50 saat eder.
Farzedinki internet Cafede 50 saatlik masa açmışsınız. Cafe sahibine 50 saat kaç mb eder demek nasıl anlamsız ise; bu pakete de bu soruyu sormak aynı derecededir. kafede açılan 50 saatlik masada istediğin kadar mb kullanabilirsin. Tabii ki İnternet hızına bağlı olarak.
ayrıca 1 dakika da 100kb harcamadıkca dakikanız eksilmez. Yani 50 saatlik açılan masa o an beklemeye alınmış olur desek aynı anlama gelir...
İnternet hızımız iyi oldukca dakikalarımız boşa gitmez. Yalnız 30 gün içinde maximum 30gb kullanabilirsiniz.
Peki faturalı mı faturasız mı???

ASUS_T00J cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


blastx

blastx

Üye
Beyler mevcut Vodafone luyum gani l tarifesine gecmeyi denedim ve oldu isteyen GANİ L yazip 7000 e atabilir
 
meyrock

meyrock

Üye
Peki faturalı mı faturasız mı???

ASUS_T00J cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
30 gün içinde Faturasız hat taşıyanlar ve yeni aktivasyon yapanlar için.

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: murattkn3
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Beyler mevcut Vodafone luyum gani l tarifesine gecmeyi denedim ve oldu isteyen GANİ L yazip 7000 e atabilir
Kullandıktan sonra kaç dk kaç mb ta denk geliyor ücretlendirme nasıl yazarsanız ona göre geçmeyi düşünüyorum ve mevcut aboneler için gani l kaç tl
 
blastx

blastx

Üye
Kullandıktan sonra kaç dk kaç mb ta denk geliyor ücretlendirme nasıl yazarsanız ona göre geçmeyi düşünüyorum ve mevcut aboneler için gani l kaç tl
Detaylari takip edip en kisa surede paylasmaya calisirim
İlk detay forumlar/ uygulamalarda gezinenler icin sikinti (gecmesem daha iyiydi sanki) dakika dusmesin diye neti kapattim suan yazimi bitirip tekrar acacagim (duruma alisana kadar buyuk eziyet ac kapa) mb testini henuz yapmadim
Detaylari takip edip en kisa surede paylasmaya calisirim
İlk detay forumlar/ uygulamalarda gezinenler icin sikinti (gecmesem daha iyiydi sanki) dakika dusmesin diye neti kapattim suan yazimi bitirip tekrar acacagim (duruma alisana kadar buyuk eziyet ac kapa) mb testini henuz yapmadim
1 dk esittir max mb (4g ile is yapar)
 
  • Beğen
Tepkiler: bilisimler ve yeumyang
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Benim merak ettiğim mesala YouTube den film dizi izlesek 60 dk diyelim kaç dk düşüyor
 
meyrock

meyrock

Üye
Benim merak ettiğim mesala YouTube den film dizi izlesek 60 dk diyelim kaç dk düşüyor
60 dk izlersen 60 dakika gider :)
Bi kaç post üstte örnekleme ile anlatmıştım

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: yeumyang
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
60 dk izlersen 60 dakika gider :)
Bi kaç post üstte örnekleme ile anlatmıştım

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O zaman iyi gibi yedekte bir hat var gecsem mı acaba
 
meyrock

meyrock

Üye
O zaman iyi gibi yedekte bir hat var gecsem mı acaba
Yedekteki hat ile gecebilirsin bence. Bulunduğun konumda vodafone iyi çekiyorsa, yedek hattinla film , dizi, uygulama gibi indirilebilir büyük dosyaları indirip faydalanabilirsin bence. Ornek veriyorum 2 gb lik bir film indiriyorsan adm ile indir . Toplam indirme suresine bak. Indirme suresi Yüksek bi dakika değilse indirmenin keyfini çıkar.

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
blastx

blastx

Üye
Gereksiz tarife
 
meyrock

meyrock

Üye
Kafasında soru işaretleri olanlar için güzel bir görsel

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: bilisimler
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Bulunduğum yerde Turkcell kadar cekmesede idare eder bir düşüneyim ben
 
bilisimler

bilisimler

Üye
Enteresan bir tarife kafam bir milyon oldu:karisti:
 
ismail

ismail

Üye
Ben belki instada twitterda 2 saat geziyom. Toplam 4 saat desek hergün 240dk gitmiş olcak. Yani bana 7200dk gerek konuşma hariç.
 

derya1978

Üye
S.A arkadaşlar gani 750 dk ile 2 / 3 gb internet kullanımı yapabilirmiyim interneti aç kapa yaparak
ara sıra nete girmek için
 
blastx

blastx

Üye
Net hizliysa fazlasida olur paketler indirme yapak icin super sorf icin berbat
 


Üst Alt