technogamer2345
Üye
Wi-Fi hep sarı ünlem - Windows 8.1 Pro
Son 1 - 2 aydır böyle. Çok kafaya takmıyordum ama ara sıra kafasına göre kopmalar başladı. Biraz araştırdım. Denetim masası > bağdaştırmadan > özelliklerden 2 ayar kurcaladım birde modem arayüzünden Firewall'u kapattım. Hala ünlem. Sadece görüntüsü buysa sorun değil. Ama bir problem olduğunu ima etmeye çalışmıyor mu sanki? Yüklediğim birşeyle mi alakalı yoksa?
kopmalarda düzeldi mi ?