MaxipmaN
Üye
330lukları kapıştırırsam coca cola daha iyi gibi ama ikisi de asit fakiri pek fark kalmamışAbi ben pepsiyi seviyorum. Bilmiyorum sorun bende mi![]()
330lukları kapıştırırsam coca cola daha iyi gibi ama ikisi de asit fakiri pek fark kalmamışAbi ben pepsiyi seviyorum. Bilmiyorum sorun bende mi![]()
Coca colayı pek içmiyorum. Piyasa dibe battı artık. Bol bol şeker al sana kola. En iyisi le cola aga.330lukları kapıştırırsam coca cola daha iyi gibi ama ikisi de asit fakiri pek fark kalmamış


hiç içmedim korkunçlu kolaCoca colayı pek içmiyorum. Piyasa dibe battı artık. Bol bol şeker al sana kola. En iyisi le cola aga.
Şeker yok asit var![]()

Normal kolanın tadını unuttum diyebilirimhiç içmedim korkunçlu kola![]()

en iyisi çay![]()

O zaman dem

Hani ba ba

arap sen içmeHani ba ba![]()

gülenler de içmesin tek ben içiyorumNiye yav?
Şeyini çıkarıyorum di mi?![]()

gülenler de içmesin tek ben içiyorum![]()


Acılı mı?Yaşasın Şalgam suyu

Acıktıriyo yaw o da cift kalin lavasli durumu iyi hazmettirebilirYaşasın Şalgam suyu

Çiğ köfte laaaaaapsssAcıktıriyo yaw o da cift kalin lavasli durumu iyi hazmettirebilir![]()
Hic cekmiyo canim yav dana eti daha iyiÇiğ köfte laaaaaapsss

