Seviyorum la seni. Bi de @Mert 'i seviyorum. Aklı başında çucuklarsınız.Harun abiyi bilmem de Pınar abla candır. Ablaların hasıdır.
eyvallah başgan. biz de seni seviyoruz.Seviyorum la seni. Bi de @Mert 'i seviyorum. Aklı başında çucuklarsınız.
Teşekkürler ablam. Bizde seni seviyoruz.Seviyorum la seni. Bi de @Mert 'i seviyorum. Aklı başında çucuklarsınız.

Ya o değil de biz ne zaman buluşuyoruz?eyvallah başgan. biz de seni seviyoruz.

cidden okul bitecek bizim buluşma gerçekleşene kadarTeşekkürler ablam. Bizde seni seviyoruz.
Ya o değil de biz ne zaman buluşuyoruz?![]()
sürekli havada kalan buluşma konusunda aksiyon alıyorum ve martın son haftası uygun mudur diye tarih veriyorum. 
Nefret ediyorum ikinizden.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Olabilir.cidden okul bitecek bizim buluşma gerçekleşene kadarsürekli havada kalan buluşma konusunda aksiyon alıyorum ve martın son haftası uygun mudur diye tarih veriyorum.
![]()

Maraban hasoyu sevmiy misin ağam?Seviyorum la seni. Bi de @Mert 'i seviyorum. Aklı başında çucuklarsınız.


Haa yenge.Yok ya bizim hanım o.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Kahin misin?Abi ankete katılan herkeş seni seviyor![]()
RezilSeviyorum la seni. Bi de @Mert 'i seviyorum. Aklı başında çucuklarsınız.
Daha önce konuşmuştuk bu mevzuyuKahin misin?

Şimdi konuşmadık amaDaha önce konuşmuştuk bu mevzuyu![]()
Memory'den siliniyor mu senin?Şimdi konuşmadık ama

EvetMemory'den siliniyor mu senin?![]()
Vah yazık

