Windows 10 Mobile Insider Preview Yayınlandı

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Yapı 14965 için hazırlıklar tamam mı:eller:
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga ve mp2934


Cadillac34

Üye
Windows Phone kullananlara üzülüyorum gerçekten. Her hafta güncelleme yayınlıyorlar. Bir türlü oturtamadı sistemi. :D
 

gkhntlbs

Üye
bugün yeni yapı gelecek mi?
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yapı 14965 yayınlandı.
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga

gkhntlbs

Üye
acaba nasıl bir yenilik var?
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
acaba nasıl bir yenilik var?
sadece iyileştirmeler var. yenilik yok. İyileştirmelerde pek bize dönük değil en azından yazanlar böyle. Hatta neredeyse her güncellemede gözüme çarpan "improved battdery performance" bile yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: gkhntlbs
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
Aylar önce ilk yapılarda yenilik beklemeyin dediler kaç ay oldu hala bişey yok.
 
serinaga

serinaga

Üye
Yükleyen var mı ? Durum nedir ?
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Windows Phone kullananlara üzülüyorum gerçekten. Her hafta güncelleme yayınlıyorlar. Bir türlü oturtamadı sistemi. :D
Bu duyarlılığınız için çok teşekkür ederiz.
Biz de sizin gibi üzüntüsünü bildirme nezaketinde bulunanları bekliyorduk.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, furyzer0, suyunsesi ve 9 diğerleri
serinaga

serinaga

Üye
Arkadaşlar RS son yapıda 14465 ekran parlaklık ayarı bozuldu L1520'de, oysa daha düne kadar sorun olmamıştı, düşük-orta ve yüksek ayarında hiçbirşey değişmiyor artık, sadece otomatik çalışıyor. Durum sizlerde nasıl acaba ?
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Arkadaşlar RS son yapıda 14465 ekran parlaklık ayarı bozuldu L1520'de, oysa daha düne kadar sorun olmamıştı, düşük-orta ve yüksek ayarında hiçbirşey değişmiyor artık, sadece otomatik çalışıyor. Durum sizlerde nasıl acaba ?
Ben de her hangi bir sıkıntı yoktur.
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
Hımmm, sıfırlamam gerek galiba ...

mTalk'tan gönderildi
Sıfırladım ama sorun halen düzelmedi ...
bende bu akşam yukledim aynı sprun var ama dert edilecek bişey değil bence, oto en iyisi :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Aklımdan kötü kötü şeyler geçiyor
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: erhanercan, zaakaan, lumiacı ve 1 kişi daha
omerk88

omerk88

Üye
güncelleme görünmüyor ki
 

lumiacı

Üye
Bu oyun sanırım,ms. bizimle oyun oynuyor desenize,neyse benim lenovo p.tesi gelecek bakalım wp yi aratacak mı:)
Evet microsoftun kendi oyunu hem pc hemde xbox icin yayinlanmisti simdide mobil icin hafifletilmis versiyonu gelistiriliyor. Baya guzel olur bence. En son forzayi oynadim muhtesemdi.
 


Üst Alt