crz11
Üye
sony xperia z2 hiç şarj almıyor
Arkadaşlar merhaba, sony xperia z2 kullanıyorum cihazımda oluşan sıkıntı ise batarya %0 olduktan sonra hiç şarj almıyor ama batarya %10 civarlarında ise yani bitmemişse şarj alıyor telefonculara götürdüm şarj entegresi sorunlu dediler ama pek güvenmiyorum forumda sizlere danışmak istedim. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

yoksa ben de daha 2 ay kadar önce Z3 ekran+panel için 490 ₺ ücret verdim de ..
(sinirden gülüyorum he)!
