Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Laptop'um için wifi kartı
Sponsorlu Bağlantılar
PrınceOfPersia
Üye
Konu Sahibi
Laptop'um için wifi kartı
arkadaşlar wifi cihazı alıcam BCM94312HMG model broadcom marka ama laptop uma uygun olup olmayacağını bilmiyorum şekil olarak uyumlu gibi duruyo nasıl emin olurum bilgisayarım ve şuanki wifi donanımım bu :
Dell Inspiron 5110
Intel Wireless N-1030
Jelly Beanci
Üye
benim bildiğim kadarıyla slota uyuyorsa çalışır (windows ise)
ama driver kurmak gerekebilir
sizin önceki wifi kartınızın protokol(örn b.g.n, a.c gibi) ve hızları ile aynı değerdeyse bi sorun çıkmaması lazım
exp_l0it
Üye
2 kablo girisi olup half-mini pci-e olan her kart uyacaktir, windows genelde otomatik tanir onlari
PrınceOfPersia
Üye
Konu Sahibi
wifi donanımının detaylarından anlamıyorum
exp_l0it
Üye
pci-e soket girisi half mini ise boyutu. b/n/g/ac yapabilecegi baglanti turleri
Jelly Beanci
Üye
wifi kartında Seçici olmanız gereken tek şey Mac OS kuracaksanız
mac sadece belli tür kartları destekliyor
windowsda ise hepsi çalışır
tam aksine intel kartların hiçbiri çalışmıyo wifi de işte bu alacağım cihaz mac uyumlu listeden baktımda umarım benim pcyede uyumlu olur yarın bide sök tak var ya of bilgisayarı tamamen sökmek gerekiyo wifi için
tam aksine intel kartların hiçbiri çalışmıyo wifi de işte bu alacağım cihaz mac uyumlu listeden baktımda umarım benim pcyede uyumlu olur yarın bide sök tak var ya of bilgisayarı tamamen sökmek gerekiyo wifi için
alacağım yeni cihaz a/b/g şimdi bu destek sağlıyo mu oluyor b ve g eşleşiyo
tam aksine intel kartların hiçbiri çalışmıyo wifi de işte bu alacağım cihaz mac uyumlu listeden baktımda umarım benim pcyede uyumlu olur yarın bide sök tak var ya of bilgisayarı tamamen sökmek gerekiyo wifi için
alacağım yeni cihaz a/b/g şimdi bu destek sağlıyo mu oluyor b ve g eşleşiyo
açıkçası biraz pişman oldum aldığım wifide n desteği olmadığı için max 54mbps wifileri destekliomuş yani yarın bigün yüksek hızlı bi internetim olursa yenisini almak zorunda kalıcam
çalıştı şuan ama hackintosh nedense açılışta kalıyo bakalım güvenli mod fln bişiler denicem
Jelly Beanci
Üye
AMD Fx işlemciler Hackintosh destekleseydi Dual Boot ile Mac OS kullanırdım
PrınceOfPersia
Üye
Konu Sahibi
ben malesef dual boot yapamadım şuanda windows 10 ve el capitan yüklü el capitanı usb den açıyorum clover multibeast falan denedim hiçbi şekilde bootloader yüklemedi
Sağ olsun bir bilgisayarcı yardım etti Şu anda wifi çok iyi çalışıyor çok mutluyum cfhklkgfddjll