Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
erbasgoktug

erbasgoktug

Üye
Evet arkadaşım bende de aynı sorun var. Ayrıca telefon arada birden reset atmaya başladı. Sende benzer durum var mı ?

Hayır reset problemi yok, aman maşallah gına geldi rom işlerinden. Bir dikiş tutturamadım. MIUI kafama yatıyor ama wi-fi sorunu yaşıyorum, o yüzden hiç bozmadan Blekota sıkıntısız devam. Ama çooook nadir 'uygulama yanıt vermiyor' hatası alıyorum.
 


ekshimtrak

Üye
S7 teması veya gapps yükleme imkanımız var mı? Veya dosyası var mı?
 

sonmez113

Üye
Arkadaşlar yükleme esnasında Rooting.. yazıp kalıyor ilerlemiyor.%41 kalıyor.
Lütfen yardım edin............
 
uzman47

uzman47

Üye
Tapatalk aktif oldu arkadaslar foruma tapatalk ile baglanabilirsiniz bilginize... :)
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa
incebey38

incebey38

Üye


Arkadaşlar Boeafla Config De Bu Uyarı Çıktı Ne Anmala Gelliyor
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
4 gün boyunca iş için biyerlere gidecekmiş.
Herhangi bir güncelleme gelmeyecek, sadece gelen bildirimleri takip edecem diyo.
Kendinize cici bakın diyo :D
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
morki05

morki05

Üye
Erkese bol şans artık iOS a geçiş yaptım
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Valla bende dokdo dayım ama elemanlar işi bırakmışlar. Güncelleme yapmayacaklarmış.
Ablamda 3gs var, çöksem mi diye düşünüyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve morki05
morki05

morki05

Üye
3 bilmem ama iOS candır android ilk göz ağrısı
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve nediyelimyani
incebey38

incebey38

Üye
Arkadaşlar muıu rom kurdum sizce güvenlik açısından nasıl bilgilerime erişeblirlermi bazı yeryerlde çince yazılar var insanı terettütde koyuyor sizce kullanmalımıyım
 
uzman47

uzman47

Üye
  • Beğen
Tepkiler: musleysa ve nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Tmm üstad.
Bakayım hemen.
Çünkü bundada donmalar başladı :(
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
  • Beğen
Tepkiler: musleysa ve nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Eclipse V8 konusunda hyper v5 i konusuyoruz. Konu icinde hyper v5 linki var hyper v5 i tavsiye ederim gayet stabil...
Üstad bulamadım yahu linkini. Stabil olan son halini mega'dan yükleyebilir misin? birde haricen yüklenip kurulacak varsa onları da bulamadım. bikaç mega linki var ama sorunu olan kişiler için paylaşılmış.
 
musleysa

musleysa

Üye
Üstad bulamadım yahu linkini. Stabil olan son halini mega'dan yükleyebilir misin? birde haricen yüklenip kurulacak varsa onları da bulamadım. bikaç mega linki var ama sorunu olan kişiler için paylaşılmış.
buyrun[emoji4]
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
bunu sd karta atıp, normal rom yükler gibi çakıyoruz s3 ümüze dimi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47


Üst Alt