Sıvı Soğutma Hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
kasa toplama videolarında
6600K veya 6500K gibi işlemcileri kullanan kişiler
genelde anakartın
pompa fan girişini göstermek için kullanıyor


örn 4770K, 6600K dan daha fazla ısınan bir işlemci

4770K için Hyper 212 Evo kullanan kanal

6600K için Silverstone Tundra serisi 240mm lik radyatörü bulunan bir sıvı soğutma kullanıyor

bence gereksiz fazla

120MM ile bile gayet yüksek bi overclock yapılabilinir

Ben kullanan birisi olarak aşırı gerekli bulmuyorum

ayrıca sessiz bir çözüm değil
yani yine fan dönüyor
sadece Aliminyum yapraklara değil de radyatör kanallarına

tek fark
sıvı soğutma daha yüksek ısı dağıtıyor

yani 3 falı bir hava soğutmanın
(coolermaster GTS V8 gibi)
yaptığı soğutmayı tek fanla yapıyor

o yönden daha sessiz
ama yük altında fan sesini rahat duyarsınız

oyunda hissetmezsiniz ama

Render alırken boş boş ekrana bakarken baya baya duyuluyor

arka planda müzik çalıyorsa sıkıntı yok


bence en güzel yanı
gece download bırakırken fanları en düşük devre alıp neredeyse sıfır ses ile serin kalabilmesi



SM-N9000Q ile uygulamasından gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
kasa toplama videolarında
6600K veya 6500K gibi işlemcileri kullanan kişiler
genelde anakartın
pompa fan girişini göstermek için kullanıyor


örn 4770K, 6600K dan daha fazla ısınan bir işlemci

4770K için Hyper 212 Evo kullanan kanal

6600K için Silverstone Tundra serisi 240mm lik radyatörü bulunan bir sıvı soğutma kullanıyor

bence gereksiz fazla

120MM ile bile gayet yüksek bi overclock yapılabilinir

Ben kullanan birisi olarak aşırı gerekli bulmuyorum

ayrıca sessiz bir çözüm değil
yani yine fan dönüyor
sadece Aliminyum yapraklara değil de radyatör kanallarına

tek fark
sıvı soğutma daha yüksek ısı dağıtıyor

yani 3 falı bir hava soğutmanın
(coolermaster GTS V8 gibi)
yaptığı soğutmayı tek fanla yapıyor

o yönden daha sessiz
ama yük altında fan sesini rahat duyarsınız

oyunda hissetmezsiniz ama

Render alırken boş boş ekrana bakarken baya baya duyuluyor

arka planda müzik çalıyorsa sıkıntı yok


bence en güzel yanı
gece download bırakırken fanları en düşük devre alıp neredeyse sıfır ses ile serin kalabilmesi



SM-N9000Q ile uygulamasından gönderildi.
Isınma Konusunda İşlemciler Bir Tuhaf Elimde E7500 Var OC İle 3.7 GHZye Aşırtıyorum Sıcaklığı 35 40 Derece E8200 Ocli Ocsiz Fark Etmiyor 50 Den Aşağiya Düşmüyor Neredeyse Bence İşlemcinin İçindeki Transistör Vsler İle Alakalı Yada BirHatadan Dolayımıdır NEdir Bazı İşlemciler Fazla Isınıyor.Sıvı Soğutmayı Tek Fanlı Alıcam 12 CMlık Radyatör İle Kasanın Egzoz Fanının Oraya Takıcam Yine Egzoz Fan Görevi Görecek Ayrıca İşlemciyi Soğutacak.Yada Sıvı Soğutma Kullanmayacağim Yukarıdaki 100 150 Tllik Soğutucu Alıcam Büyük Blok + Egzoz Fanıda Sabit Kalıcak Oda Çalışak 2 Sinden Biri Ama Tek Fanlı 250 TL Cıvarında Şöyle Bişey Alırım Gibi Bakalım.Dediğin Gibi Çok Büyüklere Gerek Yok Zaten Kasadada O KAdar Yerim Yok Hiç Olmadı Ön HDD Yuvalarının Önünede Konur Büyük Radyatörde Gerek YOk Dediğin Gİbi.Bana Kalırsa Oyunlardada GPUyu Zorlamazsak O Bile Sorun Yaşatmaz Fan Açmaz Filan Sistemi Toplama Aşamasına Geleyimde Hele :)
 


Üst Alt