insan sütünden peynir yaptılar...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
canturgay

canturgay

Üye
    Konu Sahibi
insan sütünden peynir yaptılar...

İnsan sütünden peynir yaptılar

İnsan sütünden yapılan peynir ya da krakerler yemek ister misiniz ?


Fransa'daki Le Petit Singly, insan sütüyle hazırlanan peynirlerini ve krakerlerini internette bir video ile tanıtıyor. İnsan sütünden yapılan peynir fikri, duyanları ilk başta şaşırtırken 'Gerçekten olabilir mi, tadı nasıl olur' dedirtiyor.

"Annenizin sütü tadında süt ürünleri” ilk başta çoğu insana korkutucu gelse de, aynı insanlar bir gün ineklerin sütünün bitmesinden de korkuyor. Videoda anne sütünden yapılan peynir hakkında bilgi veren kadın, "İnsan sütü en iyi seçim çünkü kendi ailemi besleyebilirim. İnsan beyni için formüle edildi. Dünyada benzersiz bir tat. Zamanla insanlar sütlerini sağıp fabrikalara gönderecekler ve süt ürünleri üretecekler. Verdiğimiz sütler yine bize geri dönecek" diyor.

Fransa'daki Le Petit Singly insan sütünden peynir yapan tek yer. İnsanlar, daha güvenilir buldukları için çok yakın gelecekte insan sütünden üretilen peynir, yoğurt gibi süt ürünlerini tercih edebilir.
 


leiche

leiche

Emekli Yönetici
yok abi kalsın ben almim :bottom:
 
CEREN

CEREN

Üye
çok iğrenç ya tadına bakmıştım ben yumurta gibi kokuyor
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
NE SAÇMA VE İGRENÇ:kop:
ineğe ne olmuş
 
POWER

POWER

Üye
yuh yani.Bende almıyım...Iykk
 

omayra

Üye
çok itici bir fikir :( ıykkk
 
bodrumlu_71

bodrumlu_71

Üye
küçükken sade süt içtim ama peyniri hiç yemedim unutm tadını.
 
canturgay

canturgay

Üye
    Konu Sahibi
ilk defa güzel bi espiri yaptın tebrik ediyorum :ehe
ben sürekli güzel espri yapıyorum ama...bazı şahısların espri anlayışları .. ölü gibi olduğu..
içinn..anlamıyorlar...:D
isim vermek istemiyorum ama
baş harfi iremm..:ehe
 
mservank

mservank

Üye
ben sürekli güzel espri yapıyorum ama...bazı şahısların espri anlayışları .. ölü gibi olduğu..
içinn..anlamıyorlar...:D
isim vermek istemiyorum ama
baş harfi iremm..:ehe

:ehe
ben de almayım
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
bence de çok itici bi fikir... :)
 
gknky

gknky

Üye
anne sütü gelişimde çok önemlidir.zamanında anne sütü içmeyenlere tavsiye :D
 
swap5F19

swap5F19

Üye

İnsan sütünden peynir yaptılar

İnsan sütünden yapılan peynir ya da krakerler yemek ister misiniz ?


Fransa'daki Le Petit Singly, insan sütüyle hazırlanan peynirlerini ve krakerlerini internette bir video ile tanıtıyor. İnsan sütünden yapılan peynir fikri, duyanları ilk başta şaşırtırken 'Gerçekten olabilir mi, tadı nasıl olur' dedirtiyor.

"Annenizin sütü tadında süt ürünleri” ilk başta çoğu insana korkutucu gelse de, aynı insanlar bir gün ineklerin sütünün bitmesinden de korkuyor. Videoda anne sütünden yapılan peynir hakkında bilgi veren kadın, "İnsan sütü en iyi seçim çünkü kendi ailemi besleyebilirim. İnsan beyni için formüle edildi. Dünyada benzersiz bir tat. Zamanla insanlar sütlerini sağıp fabrikalara gönderecekler ve süt ürünleri üretecekler. Verdiğimiz sütler yine bize geri dönecek" diyor.

Fransa'daki Le Petit Singly insan sütünden peynir yapan tek yer. İnsanlar, daha güvenilir buldukları için çok yakın gelecekte insan sütünden üretilen peynir, yoğurt gibi süt ürünlerini tercih edebilir.

Bu ne saçmalık bu nasıl yaşam tarzı bu nasıl kopuk hayat böyleya???BEN İNSANLARI SEVİYORUM AMA HAYVANLAŞMIŞ İNSANLARI SEVMİYORUM
 

delimakina

Üye
sütün sahibini görmem lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
485
Haydar
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
857
Doğuş Pertez
.eRCaN.
Cevap
0
Görüntüleme
2K
.eRCaN.


Üst Alt