Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
incebey38

incebey38

Üye
Kardes suan hangi romdasin ? Imei var diyordun varmi yokmu? Eger note 4 rom kullaniyorsan megawipe yaparak tekrar romu kur. Ardindan tarayicidan boefflanin kendi sitesin den 7.9 kerneli indir hafiza kartina at. Bu konunun ilk sayfasindaki modem dosyasinida indir hafiza kartina at. Recovery moda al cihazi kernel cleaning ile kerneli temizle sonrasinda boeffla 7.9 u flashla en son modem flashla reboot yap insallah olur...
imei var sanıyordum ama yokmuş o yazan imei bozuk olanmış 0049 başlıyor imei yokk yani :(
 


uzman47

uzman47

Üye
imei var sanıyordum ama yokmuş o yazan imei bozuk olanmış 0049 başlıyor imei yokk yani :(
Sen yinede yazdigimi bir uygula. Eger sorun duzelmezse ,imei yedegin varsa rootexplorer ile imei geri getirebilirsin.
 
incebey38

incebey38

Üye
Kardes suan hangi romdasin ? Imei var diyordun varmi yokmu? Eger note 4 rom kullaniyorsan megawipe yaparak tekrar romu kur. Ardindan tarayicidan boefflanin kendi sitesin den 7.9 kerneli indir hafiza kartina at. Bu konunun ilk sayfasindaki modem dosyasinida indir hafiza kartina at. Recovery moda al cihazi kernel cleaning ile kerneli temizle sonrasinda boeffla 7.9 u flashla en son modem flashla reboot yap insallah olur...
imei var sanıyordum ama yokmuş o yazan imei bozuk olanmış 0049 başlıyor imei yokk yani :(
Sen yinede yazdigimi bir uygula. Eger sorun duzelmezse ,imei yedegin varsa rootexplorer ile imei geri getirebilirsin.
kaç kez denedim olmuyor orj romdada denedim imei nasıl getiriliyor
benim imei getirmeye çalışmam gerek
 
musleysa

musleysa

Üye
efs yedeğin yoksa olmaz telefoncuya 20 30 tl verecen olcak artık
 
bark_41

bark_41

Üye
bizde ugraşıyoruz burdan :) önceden söyleseydin IMEI yok diye anlattıgımız çözümler değişen imei için
Demek ki imei si klon olanlar root ve room işlerinde mutlaka "efs"yedeği alması gerekiyormuş ki bu sorunlar başa geldiğinde sorunsuzca imei ve şebeke sorunu nu çözebilsinler:)
Burak1553 fotoyu ekledim cevap için teşekkürler.
Hava durumu witgetini kaldır,tekrar withgetlerden hava durumu widhgetine basılı tutup arayüze yerleştir büyük ihtimal düzelir kardeşim.
 
incebey38

incebey38

Üye
Hepinizden Özür diliyorum ve ayrica uğraşlariniz icin tesekkur ediyorum yarin imei attirmaya götüreceğim ben *#06# yapinca 0044 diye imei kodu cikiyordu bende onu imei sanıyordum megersem o imei bozulunca çıkarmış
 
  • Beğen
Tepkiler: musleysa
uzman47

uzman47

Üye
Hepinizden Özür diliyorum ve ayrica uğraşlariniz icin tesekkur ediyorum yarin imei attirmaya götüreceğim ben *#06# yapinca 0044 diye imei kodu cikiyordu bende onu imei sanıyordum megersem o imei bozulunca çıkarmış
*999# yapinca siemens modelimi gorunuyor. Eger oyle ise imein tamamen silinmemistir dostum. Cozumu vardir. Genelde 0049 ile baslayinca cozum bulunabiliyor. Suan hangi rom var cihazda anabantta modem gorunuyor mu?
 
incebey38

incebey38

Üye
*999# yapinca siemens modelimi gorunuyor. Eger oyle ise imein tamamen silinmemistir dostum. Cozumu vardir. Genelde 0049 ile baslayinca cozum bulunabiliyor. Suan hangi rom var cihazda anabantta modem gorunuyor mu?
evet ama şuan tamire gönderdim ama gelince ben duramam rom atarım cm 13 felan tekrar imei gitmemesi için ne yapmam gerek ? :)
 

ekshimtrak

Üye
romun şarj problemi çözüldü mü?
 
GreaTH

GreaTH

Üye
5.2.2 Cikmis arkadaslar Beta degil
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Konu güncellendi
5.2.2 final rom yenilikler
- mashmalow beyaz bildirim çubuğu
- Ses kaydedici yenilendi
- Changed date format in notification panel
- Updated framework
- Note 5 3 tema eklendi:
* 4x5 ana ekran ve 4x5 uygulama görünümü
* 4x5 ana ekran ve 5x5 uygulama görünümü
* 5x5 ana ekran ve 5x5 uygulama görünümü
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
incebey38

incebey38

Üye
arkadaşlar bu romumu önerrisniz cm 12 mi
 

corcmardikyan

Üye
Merhaba arkadaşlar ben rom u sorunsuzca yükledim fakat wifi problemim var wifi ye bağlanamıyorum telefonumla yardım ederseniz çok memnun olurum şimdiden teşşekür ederim :)
 

dabbe98

Üye
üstadım 5.2.2 kurulmuyor s3 yazısında kalıyor philiz 6.48 yüklü wipelerın hepsi tamam bunda s3 yazısında kalıyor
 
uzman47

uzman47

Üye
üstadım 5.2.2 kurulmuyor s3 yazısında kalıyor philiz 6.48 yüklü wipelerın hepsi tamam bunda s3 yazısında kalıyor
5.2.1 romun uzerine 5.2.2 yi flashliyacaksiniz. 5.2.2 eklenti yani guncelleme dosyasidir.
 

dabbe98

Üye
üstadım çözdüm az önce yaptım dosya karışıklığından dolayı çok saolasın
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
erbasgoktug

erbasgoktug

Üye
OTA Updater'de 'blekota desteği yok' diyor, sizdede aynı problem var mı? Device kısmında ise başka bir model yazıyor.
 

cenk88

Üye
OTA Updater'de 'blekota desteği yok' diyor, sizdede aynı problem var mı? Device kısmında ise başka bir model yazıyor.
Evet arkadaşım bende de aynı sorun var. Ayrıca telefon arada birden reset atmaya başladı. Sende benzer durum var mı ?
 


Üst Alt