Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
musleysa

musleysa

Üye
D
Dostum atila rom 4.4.4 de kernel olarak neyi kullanmislar. Bide bu atila romda blekotadaki 4.4.4 lollipop gorunumlu system ui
flashlanabiliyor mu yani bildirim paneli lollipop tarzi ve sistem beyaz tema oluyor mu?

Ben eclipse v6 yi kullandim fakat saat uygulamasi turkce degil ingilizceydi yani tam olarak dili cevirememis. Bide paket veriyi her actigimizda uyari veriyordu . V7 de bu sorunlar giderilmis mi?
v6 da evet ingilizceydi v7 de düzelmiş diğer sorun v6 dada yoktu bende v7 dede..çünki mobil verim sürekli açıktır :) bu konuda sorun değil zaten
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: uzman47


marnovo

Üye
merhaba arkadaşlar blekota note v5.2.1 romda hava durumu saate bitişik vaziyette bu durumu nasıl düzeltebililiriz?teşekkürler.
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
merhaba arkadaşlar blekota note v5.2.1 romda hava durumu saate bitişik vaziyette bu durumu nasıl düzeltebililiriz?teşekkürler.
Tam olarak anlamadım Ekran fotoğrafı atarsan belki yardım edebilirim
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
sadece mobil veride uyarı veriyor başka sorun yok
sadece mobil veride uyarı veriyor başka sorun yok
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar diğer romları konusunu açıp orada tartışısanız daha iyi olur
konu dağılmasın teşekkürler
 
uzman47

uzman47

Üye
Burak1553 fotoyu ekledim cevap için teşekkürler.
Dostum ana ekranda hava durumu widgetine basili tut, boyutlandirma izgarasi cikacaktir widgeti biraz genislet belki olabilir...
 
incebey38

incebey38

Üye
Arkadaşlar Kerneli De modemide kurdum gelmiyor şebeke
sorunu çözemiyorum şebeke gelmiyor kernel kurdum olmuyorrrr yardım lütfen :agla2:
 
musleysa

musleysa

Üye
Arkadaşlar Kerneli De modemide kurdum gelmiyor şebeke
sorunu çözemiyorum şebeke gelmiyor kernel kurdum olmuyorrrr yardım lütfen :agla2:
önce modem sonra kernel flashlayın
 
Son düzenleme:
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
ben önce kerneli sonra modemi flaşlıyorum şebeke geliyor sadece bu romda değil s3 için çıkan tüm romları yükledim
 

ciwano0114

Üye
Görüntülü arama oluyor fakat ses yok
Bir eklentisi bir çözümü yokmu dur acaba? ?
 
musleysa

musleysa

Üye
ben önce kerneli sonra modemi flaşlıyorum şebeke geliyor sadece bu romda değil s3 için çıkan tüm romları yükledim

o yüzden olmuyordur arkadaşın zaten
romu yüklersin şebeke yoksa modem yüklersin yine yoksa kernel yüklersin
Görüntülü arama oluyor fakat ses yok
Bir eklentisi bir çözümü yokmu dur acaba? ?
eclipse içinmi soruyorsun bu konu biraz karışmış :) ayıp oldu ama eger eclipse içinse
bunu flashlayın sadece sağ üstteki sinyal seviyesi gözükmüyor şebekede sorun yok
tekrar eski haline getirmek içinde flashlayın
Galaxy S3 i9300 - eclipse v7 i9300
eclipse için konu açtım burayı karıştırmayalım ;)
 
incebey38

incebey38

Üye
şebeke gelmiyor ne yaptıysam olmuyor :(
 
musleysa

musleysa

Üye
şebeke gelmiyor ne yaptıysam olmuyor :(
dediğimide yaptınmı wipe yap rom yükle sonra modem ve kerneli yükle benim verdiğim tabii bu anlattığım klon imei olan telefona custom rom yükledikten sonra oluşan sorun için
 
incebey38

incebey38

Üye
musleysa

musleysa

Üye
blekota note konudaki romda şebeke sorunu yaşıyorumm ben..

konuda önce kernel deniliyor
o yüzden olmuyordur zaten
sen dediğimi yap sonra dua edersin
Recovery'den modem flashlayın çıkmadan tekrar kernel flashlayın reboot yapın işlem tamam
 
incebey38

incebey38

Üye
o yüzden olmuyordur zaten
sen dediğimi yap sonra dua edersin
Recovery'den modem flashlayın çıkmadan tekrar kernel flashlayın reboot yapın işlem tamam
önce modemi yaptım şebeke olmadı kerneli yükledim sonrasında halâ yok
 


Üst Alt