Haber LG G5'e Dair Yeni Detaylar

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
LG G5'e Dair Yeni Detaylar
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

LG'nin Şubat ayındaki Dünya Mobil Fuarı (MWC 2016) etkinliğinde tanıtılması beklenen yeni amiral gemisi G5'e dair yeni detaylar gelmeye devam ediyor.

Bilindiği gibi bugüne kadar cihazın özelliklerine dair iddialar ile koruyucu kılıf içerisindeki resimler, ayrıca tahmini 3D render videosu ile kılıf tasarımları ortaya çıkmıştı.

Bugün sızan yeni bilgilere geçmeden önce, cihazın beklenen özelliklerini tekrar hatırlayalım.

5.3 inç QHD (1440 x 2560) ekran + 0,3 inçlik üst ekran (Toplam 5,6 inç)
Qualcomm Snapdragon 820 işlemci ve Adreno530 GPU
4GB Ram
16 MP ve 8 MP olmak üzere 2 adet arka kamera
8 MP ön kamera
Parmak izi okuyucu
Ve "Magic Slot" özelliği (Telefonun alt kısmının yan klipslere basılarak şarjör gibi açılması ve bataryanın çıkarılabilmesi, değiştirebilmesi)
Cihazdaki çift kamera özelliğinin, değişik çekim imkanlarının yanı sıra, Lytro kameralarda olduğu gibi foto çekimi yapıldıktan sonra fotoğrafın değişik yerlerine odaklama yapma imkanı sunabileceği söyleniyor.


Bugün cihazla ilgili çıkan yeni 3D tasarım videosu ise şu şekilde:

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Cihazın "magic slot" özelliğini doğrulayan TPU kılıf ise satışa sunulmuş bile:



Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Bay H, iizz ve boran9999


KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Belliki Yine Kalın Yapacak LG
 
0MG90

0MG90

Üye
Kamera kısmı kötü duruyor. Aynı şeyi Huawei 6P'de de yaptı kameranın oradaki cam kırılmıştı. Bunda da aynı şey olursa şaşmam.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
16 8 Niye? İkiside 16 Olsaymışya
 
boran9999

boran9999

Üye
Sanırım 2. kamerada geniş acı bir lens kullanılacak başka bir mantıklı açıklaması gelmiyor aklıma :)
 

Emre

Üye
LG G5 21 Şubat'ta Barselona'da tanıtılacak.

 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
3000 mAh az. Ve şu telefon gönlümü feth etmeden surface phone duyrulur inşallah..
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Yeni sezonun en çok meral edilen telefonlarından LG G5 bakalım neler getirecek?
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
0MG90

0MG90

Üye
Ben hiç merak etmiyorum :D Sızdığı gibiyse tasarımı batırdılar demektir
 
PrisonerMacTavish

PrisonerMacTavish

Üye
LG tasarımlarını oldum olası sevemedim kayık gibi telefon üretiyorlar g2 en iyi tasarıma sahip bence. Benim gibi küçük ele sahip olanlar bu telefondan uzak durmalı :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Ben hiç merak etmiyorum :D Sızdığı gibiyse tasarımı batırdılar demektir

Valla ben çok merak ediyorum. Hatta bu telefonu almayı düşünüyorum.

Daha canlı bir görüntüsü sızmadı ki adam gibi.
Kılıf içinde bir kaç görüntü sızdı ama onda da sıfatı tam anlaşılmıyor.
Gerçek olup olmadığı bile belli değil.

Herkes Galaxy S7'yi merak ediyor ama G5'in yanında fıs kalacak bence S7...

21 Şubat'ı iple çekiyorum.
 
0MG90

0MG90

Üye
Valla ben çok merak ediyorum. Hatta bu telefonu almayı düşünüyorum.

Daha canlı bir görüntüsü sızmadı ki adam gibi.
Kılıf içinde bir kaç görüntü sızdı ama onda da sıfatı tam anlaşılmıyor.
Gerçek olup olmadığı bile belli değil.

Herkes Galaxy S7'yi merak ediyor ama G5'in yanında fıs kalacak bence S7...

21 Şubat'ı iple çekiyorum.
Sızan birkaç fotoğrafı var metal kasa yapmaya çalışmışlar ama becerememişler bence. Metal kasayı en güzel kullanan HTC bana göre.
Neyse tanıtılsın da o zaman yine yorumumu yaparım.

Batarya alt kısımdan çıkartılıp takılacak galiba.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Sızan birkaç fotoğrafı var metal kasa yapmaya çalışmışlar ama becerememişler bence. Metal kasayı en güzel kullanan HTC bana göre.
Neyse tanıtılsın da o zaman yine yorumumu yaparım.

Batarya alt kısımdan çıkartılıp takılacak galiba.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Bunlar LG G4 üzerinde oynama yapılarak üretilen resimler...
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Metal kasa olacaksa arka kapak açılımı olmaz sanırım.

Zaten bir görgü tanığının verdiği bilgilere göre tasarlanan 3D çizimde de alttan çıkmalı açılacak gibi görünüyor.
batarya anakartla beraber dışarı gelecek sanırım :hmmm

 

Emre

Üye
#G5 ...




 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi

Bunlar da sızıntılara göre düzenlenmiş resimler sanırım. (Kamera kısmındaki perspektife dikkat)
Muhtemelen kılıf için tasarlanmış bir görünüm.
Ama oldukça gerçekçi duruyor.

Aşağıda da yine bir boş kılıf örneği var.

 


Üst Alt