A5 kasa konusunda daha iyi evet. ama ram olarak bakarsak bir de üstüne samsung ram düşmanı arayüzü girerse işin içine. bence G3 daha mantıklı. gerek güncelleme konusunda daha önde olur sonuçta amiral gemisiBaya bi tartışmaya açık bir konu. Şöyle bakarsak. A5 ara model, g3 amiraldi. Diğer yandan kasa kalitesi a5 te daha iyi g3 plastik. Özellikler yakın diyebilirim. Çünkü a5 in üzerinde exynos 7580 var ki güçlü bir işlemci pilde daa iyi ön kamera da daha iyi. Arka tartışılır ama 1.9 lens var a5 daha iyi de olabilir. Bilemedim valla karar senin a5 yinede güzel hızlı şarj gibi özellikler var 100 dk doluyor telefon
Teknik olarak bakarsak g3 için yeni Android sürümü yayınlanamaz artık marmalovda kaldı. A5 te lolipop la çıktı galiba o da Marshmallow alır kalır. Ram olayına gelecek olursam. Yeni arayüzle bu sorun halloldu. Artık takılma yavaşlama kalmadı. 1.5 gb ramli j serisi bile acayip akıcı sorunlar yok. 2 gb yeterli olacaktır.A5 kasa konusunda daha iyi evet. ama ram olarak bakarsak bir de üstüne samsung ram düşmanı arayüzü girerse işin içine. bence G3 daha mantıklı. gerek güncelleme konusunda daha önde olur sonuçta amiral gemisi
üstadlarım aslında 1200 vivarından fazla telefona para vermeye pek sıcak bakmıyorum en fazla 1200 lg g3 32 gb olanı hepsiburada 1250 civarında fiyatı makul 6.0 dağıtımınada başlandı a5 (2016) 1550 fiyatı durum budur lg g3 için ısınma yapıyor diyorlar o yüzden kafam biraz karışık sizden onun için öneri ve fikirlerinizden faydalanmak istiyorum özellikle lg g3 kullanan arkadaşlardan yorumlarınız fikirleriniz için hepinize teşekkür ederim
yeni arayüz diyorsun samsung yeni arayüze s6 serisi ile geçti. ama onlar 3 gb ram ile geldi. a serisi 2 gb ram ve daha yeni çıktı bakalım sorun olur mu bunu ileriki zaman dilimlerinde görecez. en az 6 aylık kullanım sonrası anlaşılır kasıp kasmaması.Teknik olarak bakarsak g3 için yeni Android sürümü yayınlanamaz artık marmalovda kaldı. A5 te lolipop la çıktı galiba o da Marshmallow alır kalır. Ram olayına gelecek olursam. Yeni arayüzle bu sorun halloldu. Artık takılma yavaşlama kalmadı. 1.5 gb ramli j serisi bile acayip akıcı sorunlar yok. 2 gb yeterli olacaktır.
Ne kadar da arayüz yenilense samsung bu. bir lg arayüzü kadar hafif olacağına inanmıyorum. ki 1 gb fazladan ram android için az buz birşey değil sonuçta. güncelleme konusunda samsung ne kadar hızlı (!) bunu da herkes biliyoryeni arayüz diyorsun samsung yeni arayüze s6 serisi ile geçti. ama onlar 3 gb ram ile geldi. a serisi 2 gb ram ve daha yeni çıktı bakalım sorun olur mu bunu ileriki zaman dilimlerinde görecez. en az 6 aylık kullanım sonrası anlaşılır kasıp kasmaması.
Dedim ya yeni arayüz, J serisinde kullanıldı. 1.5 gb ramli cihazlar kaç ay kasmadi. Gidip donanim haberde kullanıcı kulüplerine bakabilirsiniz. Sorunsuz cihazlar o dedikleriniz s3-s4 eski cihazlar da vardı. Cozeli çok olduyeni arayüz diyorsun samsung yeni arayüze s6 serisi ile geçti. ama onlar 3 gb ram ile geldi. a serisi 2 gb ram ve daha yeni çıktı bakalım sorun olur mu bunu ileriki zaman dilimlerinde görecez. en az 6 aylık kullanım sonrası anlaşılır kasıp kasmaması.
Ne kadar da arayüz yenilense samsung bu. bir lg arayüzü kadar hafif olacağına inanmıyorum. ki 1 gb fazladan ram android için az buz birşey değil sonuçta. güncelleme konusunda samsung ne kadar hızlı (!) bunu da herkes biliyor
İkisi de değil. Bu:Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sadece galaxy alpha önerebilirim1200 civarı samsung tavsiyesi? @byAndroid

Sadece galaxy alpha önerebilirim![]()

