Tavsiye lg g3 32 gb mi galaxy a5 (2016) mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

ca_sus

Üye
    Konu Sahibi
lg g3 32 gb mi galaxy a5 (2016) mı ?
arkadaşlar sizce hangisi
 


gölgee_65

gölgee_65

Üye
bence G3. gerek arayüz gerek ekran olsun. ram de yüksek. belki şarj konusunda A5 kadar olmaz ama diğer konularda daha üstün bence
 
  • Beğen
Tepkiler: ca_sus
byAndroid

byAndroid

Üye
Baya bi tartışmaya açık bir konu. Şöyle bakarsak. A5 ara model, g3 amiraldi. Diğer yandan kasa kalitesi a5 te daha iyi g3 plastik. Özellikler yakın diyebilirim. Çünkü a5 in üzerinde exynos 7580 var ki güçlü bir işlemci pilde daa iyi ön kamera da daha iyi. Arka tartışılır ama 1.9 lens var a5 daha iyi de olabilir. Bilemedim valla karar senin a5 yinede güzel hızlı şarj gibi özellikler var 100 dk doluyor telefon
 
  • Beğen
Tepkiler: ca_sus ve gölgee_65
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Baya bi tartışmaya açık bir konu. Şöyle bakarsak. A5 ara model, g3 amiraldi. Diğer yandan kasa kalitesi a5 te daha iyi g3 plastik. Özellikler yakın diyebilirim. Çünkü a5 in üzerinde exynos 7580 var ki güçlü bir işlemci pilde daa iyi ön kamera da daha iyi. Arka tartışılır ama 1.9 lens var a5 daha iyi de olabilir. Bilemedim valla karar senin a5 yinede güzel hızlı şarj gibi özellikler var 100 dk doluyor telefon
A5 kasa konusunda daha iyi evet. ama ram olarak bakarsak bir de üstüne samsung ram düşmanı arayüzü girerse işin içine. bence G3 daha mantıklı. gerek güncelleme konusunda daha önde olur sonuçta amiral gemisi
 
  • Beğen
Tepkiler: ca_sus
byAndroid

byAndroid

Üye
A5 kasa konusunda daha iyi evet. ama ram olarak bakarsak bir de üstüne samsung ram düşmanı arayüzü girerse işin içine. bence G3 daha mantıklı. gerek güncelleme konusunda daha önde olur sonuçta amiral gemisi
Teknik olarak bakarsak g3 için yeni Android sürümü yayınlanamaz artık marmalovda kaldı. A5 te lolipop la çıktı galiba o da Marshmallow alır kalır. Ram olayına gelecek olursam. Yeni arayüzle bu sorun halloldu. Artık takılma yavaşlama kalmadı. 1.5 gb ramli j serisi bile acayip akıcı sorunlar yok. 2 gb yeterli olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: ca_sus

Emre

Üye
Bütçe ver daha iyi yardımcı olmaya çalışalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ca_sus ve ghstr
theeternal

theeternal

Üye
bence a5 2016
 
  • Beğen
Tepkiler: ca_sus

ca_sus

Üye
    Konu Sahibi
üstadlarım aslında 1200 vivarından fazla telefona para vermeye pek sıcak bakmıyorum en fazla 1200 lg g3 32 gb olanı hepsiburada 1250 civarında fiyatı makul 6.0 dağıtımınada başlandı a5 (2016) 1550 fiyatı durum budur lg g3 için ısınma yapıyor diyorlar o yüzden kafam biraz karışık sizden onun için öneri ve fikirlerinizden faydalanmak istiyorum özellikle lg g3 kullanan arkadaşlardan yorumlarınız fikirleriniz için hepinize teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
theeternal

theeternal

Üye
üstadlarım aslında 1200 vivarından fazla telefona para vermeye pek sıcak bakmıyorum en fazla 1200 lg g3 32 gb olanı hepsiburada 1250 civarında fiyatı makul 6.0 dağıtımınada başlandı a5 (2016) 1550 fiyatı durum budur lg g3 için ısınma yapıyor diyorlar o yüzden kafam biraz karışık sizden onun için öneri ve fikirlerinizden faydalanmak istiyorum özellikle lg g3 kullanan arkadaşlardan yorumlarınız fikirleriniz için hepinize teşekkür ederim
hocam alın bunu 1099 tl diyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ca_sus
revolt25

revolt25

Üye
G3 Kullanan biri olarak G3
 
  • Beğen
Tepkiler: ca_sus

ali54st

Üye
bence a5 hem yeni bi telefon g3te ısınma olayını bende duydum 2016 modelleri çok güzel samsungun bence a5 ama senin kararın
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Teknik olarak bakarsak g3 için yeni Android sürümü yayınlanamaz artık marmalovda kaldı. A5 te lolipop la çıktı galiba o da Marshmallow alır kalır. Ram olayına gelecek olursam. Yeni arayüzle bu sorun halloldu. Artık takılma yavaşlama kalmadı. 1.5 gb ramli j serisi bile acayip akıcı sorunlar yok. 2 gb yeterli olacaktır.
yeni arayüz diyorsun samsung yeni arayüze s6 serisi ile geçti. ama onlar 3 gb ram ile geldi. a serisi 2 gb ram ve daha yeni çıktı bakalım sorun olur mu bunu ileriki zaman dilimlerinde görecez. en az 6 aylık kullanım sonrası anlaşılır kasıp kasmaması.
yeni arayüz diyorsun samsung yeni arayüze s6 serisi ile geçti. ama onlar 3 gb ram ile geldi. a serisi 2 gb ram ve daha yeni çıktı bakalım sorun olur mu bunu ileriki zaman dilimlerinde görecez. en az 6 aylık kullanım sonrası anlaşılır kasıp kasmaması.
Ne kadar da arayüz yenilense samsung bu. bir lg arayüzü kadar hafif olacağına inanmıyorum. ki 1 gb fazladan ram android için az buz birşey değil sonuçta. güncelleme konusunda samsung ne kadar hızlı (!) bunu da herkes biliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: tifazcik ve ca_sus
Bülent872

Bülent872

Üye
Samsung seviyesine düşme derim.
 

ali54st

Üye
1500 lira bütçen varsa ıphone 5ste düşünebilirsin
 
byAndroid

byAndroid

Üye
yeni arayüz diyorsun samsung yeni arayüze s6 serisi ile geçti. ama onlar 3 gb ram ile geldi. a serisi 2 gb ram ve daha yeni çıktı bakalım sorun olur mu bunu ileriki zaman dilimlerinde görecez. en az 6 aylık kullanım sonrası anlaşılır kasıp kasmaması.

Ne kadar da arayüz yenilense samsung bu. bir lg arayüzü kadar hafif olacağına inanmıyorum. ki 1 gb fazladan ram android için az buz birşey değil sonuçta. güncelleme konusunda samsung ne kadar hızlı (!) bunu da herkes biliyor
Dedim ya yeni arayüz, J serisinde kullanıldı. 1.5 gb ramli cihazlar kaç ay kasmadi. Gidip donanim haberde kullanıcı kulüplerine bakabilirsiniz. Sorunsuz cihazlar o dedikleriniz s3-s4 eski cihazlar da vardı. Cozeli çok oldu
 
Invoke

Invoke

Üye
1200 civarı samsung tavsiyesi? @byAndroid
 
-Emre

-Emre

Üye
İkisi de değil. Bu:
 
Invoke

Invoke

Üye
İkisi de değil. Bu:

Marshmallow alır herhalde...
Zenfone 5-6 ile iyi girdi ama 2 beklenen talebi görmedi sanki. Satabildi mi daha çok?
 


Üst Alt