SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
multi dpi yapmak için ayarlari napmam gerekli telefona
 


T.serdar

Üye
Arkadaslar erobot v11.1 romunu kullaniyorum gercekten goruntu hos ve cok stabil kesin deneyin derim
 

T.serdar

Üye

Erobot v11.1
 
  • Beğen
Tepkiler: ubeyaz ve Ferzan
ubeyaz

ubeyaz

Üye
Erobot çok iyidir
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Sixperience denedim erobot ta denerim bu akşam
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Hangi tema nasil kurdun
Linkini vereceğim konuda açıklama ve indirme linkleri mevcut.

Bu da temanın linki.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
e robot romu kurmak için bootloader yükleme ihtiyacı varmı yoksa direk recovery moddan yüklenir mi
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
e robot romu kurmak için bootloader yükleme ihtiyacı varmı yoksa direk recovery moddan yüklenir mi
Rom kurmuşsun önceden o yüzden hayır gerekmez.Yine de sen 5.1.1 bootloader indir telefon açılmazsa flashlarsın odin'den.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
5.1.1 için bootloader nerden indirebilirim
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Joker

Joker

Emekli Yönetici
5.1.1 için bootloader nerden indirebilirim
Burada var fakat önce bi romu kur sen bekle çok uzun süre açılmazsa en son çözüm olarak odin'den flashlarsın.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Burada var fakat önce bi romu kur sen bekle çok uzun süre açılmazsa en son çözüm olarak odin'den flashlarsın.
Demin e robot kurdum baya bekledim tlf açılmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Wipe seçeneklerinde sd kart ismi geçiyordu sd kartı silmesinden korktum yapmadım:-)
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Wipe seçeneklerinde sd kart ismi geçiyordu sd kartı silmesinden korktum yapmadım:-)
Hayır super full wipe yazanı değil ötekini yapacaksın o super wipe telefon hafızasında ne varsa siler öteki sadece sistemi temizler.Dikkatli ol ben aceleciliğim yüzünden bir kaç kez dosyalarımdan olmuştum :)
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Hayır super fu ll wipe yazanı değil ötekini yapacaksın o super wipe telefon hafızasında ne varsa siler öteki sadece sistemi temizler.Dikkatli ol ben aceleciliğim yüzünden bir kaç kez dosyalarımdan olmuştum :)
Diğer wipeleri yaptım zaten
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Diğer wipeleri yaptım zaten
Mega dan indiği için bazen dosya eksik inebiliyor ben de geçen seferde denemem de telefon açılmamıştı tekrar indirip kurduğumda sorunsuz açıldı.Tekrar indirip kurmayı dene.Yine olmazsa bootloader'ı flashla ve tekrar kurulum yap.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Mega dan indiği için bazen dosya eksik inebiliyor ben de geçen seferde denemem de telefon açılmamıştı tekrar indirip kurduğumda sorunsuz açıldı.Tekrar indirip kurmayı dene.Yine olmazsa bootloader'ı flashla ve tekrar kurulum yap.
Bootloaderi en sona bırakma sebebini merak ettim
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Bir sebebi yok genelde öyle oluyor ben de o yüzden öyle dedim istersen bootloader'ı flashla şimdi telefon açılacak mı bak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan


Üst Alt