Dm.Pro
Üye
Ne zaman açıcan pekionu konuyu açınca söyluyecem dostum

Ne zaman açıcan pekionu konuyu açınca söyluyecem dostum

haftasonu açaçam nasip olursaŞu konuyu açsan iyi olur herkes bekliyo
ya nasıl bise olacak ekran fotoları varsa verhaftasonu açaçam nasip olursa

işın civıgını cıkartma konuyu acınca gorursunya nasıl bise olacak ekran fotoları varsa ver![]()
Arkadaş sis pack diye konu açar görüntülü konuşmayı entegre eder 500 e.Fazla bişey bekleme babında söylüyorumya nasıl bise olacak ekran fotoları varsa ver![]()

aslında andoroid telefonum var ama kullanmıyorum .Arkadaş sis pack diye konu açar görüntülü konuşmayı entegre eder 500 e.Fazla bişey bekleme babında söylüyorum![]()
arkadas zaten gösdericek bekliyoruz bakalımkonuyu açmayacak misin abiBen nasıl mesenger girmeyı anlatacam sıs pack alakası bıle yok

açagim bugun veya yarınkonuyu açmayacak misin abi![]()
Açdın mı ?açagim bugun veya yarın
sırf sana inat konuyu acacamDedim size bu çocuktan bişeyler beklemeyin diye sakalımız ak değil ki dinlemiyor kimse
symbian için internet üzerinden konuşma varda biz niye bilmiyoruz hasansırf sana inat konuyu acacam

bu mesengere gırme yontemi sadecesymbian için internet üzerinden konuşma varda biz niye bilmiyoruz hasan![]()
Messengere girmek için program zaten var bu konu ile alakası nedir konu başlığını tekrar okubu mesengere gırme yontemi sadece

link versene abiMessengere girmek için program zaten var bu konu ile alakası nedir konu başlığını tekrar oku![]()

ama fecabook mesenger gırme dıye gormedimMessengere girmek için program zaten var bu konu ile alakası nedir konu başlığını tekrar oku![]()
