nokia 500 için internet üzerinden konuşma yapabileceğim bir program

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


SeLFISH

SeLFISH

Üye
Şu konuyu açsan iyi olur herkes bekliyo
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Hasand.

Hasand.

Üye
Ben nasıl mesenger girmeyı anlatacam sıs pack alakası bıle yok
 
Dm.Pro

Dm.Pro

Üye
Arkadaş sis pack diye konu açar görüntülü konuşmayı entegre eder 500 e.Fazla bişey bekleme babında söylüyorum :oke:
aslında andoroid telefonum var ama kullanmıyorum . :oke: arkadas zaten gösdericek bekliyoruz bakalım
 
Dm.Pro

Dm.Pro

Üye
messenger Açıldımı Konu Yu Verir misiniz ?
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Eğer İstersen Telefondaki Hesabın İle PC Üzerinden Görüştürme Yapıyor Sanırım Viber Flan
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Dedim size bu çocuktan bişeyler beklemeyin diye sakalımız ak değil ki dinlemiyor kimse
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt