Forumdaki en güzel cevabı paylaşın..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Forumdaki en güzel cevabı paylaşın..
mesela ben başlayayım ;


leiche'nin cevabı çok hoşuma gitti :) bi ara da trabzonspor ile ilgili bi cvp vardı o da çok hoş tu :ehe
 


yasirarslan

yasirarslan

Üye
güzel cevaplar leicheden
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
mesela ben başlayayım ;

leiche'nin cevabı çok hoşuma gitti :) bi ara da trabzonspor ile ilgili bi cvp vardı o da çok hoş tu :ehe


orda ne demiştim? :D

biraz espirili yaklasıyorum umarım darılan olmuyordur:D
bu arada o konuya(balıkkesir) başka cewap verilmezdi :D
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
orda ne demiştim? :D

biraz espirili yaklasıyorum umarım darılan olmuyordur:D
bu arada o konuya(balıkkesir) başka cewap verilmezdi :D

ts cevabı sana ait değildi ama çok güzeldi bakıyorm bulursm koyarım ;)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
ok bekliyoum
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
bulamadım :ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
buyrun
 
iremm

iremm

Üye
:kop::kop:
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
:kop::kop:aynen:kop:
 
canturgay

canturgay

Üye
bunu görmüştümm ...:ehe
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
başka hatırladığınız varsa söyleyin ;) nazy bulur :ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
başka hatırladığınız varsa söyleyin ;) nazy bulur :ehe
Buldum birtane daha ama inşallah banlamazlar beni:ehe gerçi benim bir suçum yok

?????' Alıntı:

BALIK
Insanlar öyle duygu yoksunu olmuslar ki, senin bu yaradilisin özü duygusalligini alaya alacak kadar saçmalayabiliyorlar bazen. Sen paranoyak degilsin canim, ince fikirlisin. Ama nerdeee, bu ayrimi yapacak kafa bazilarinda. Ben senin o yanagina düsen göz yasini seviyorum, o hüzün dolu bakisini seviyorum, o sevgi dolu , gizemli yüregini seviyorum. Sana sikici diyenler bogum bogum sikila insallah. Sen ferah tut kendini. Rahat ol, bosver, takma o çan çan çeneleri kafana
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Buldum birtane daha ama inşallah banlamazlar beni:ehe gerçi benim bir suçum yok

bunun benzeri bu konuda da var....

http://www.maxicep.com/mizah-eglence-fikra/aldatan-koca-yalanlari-119217.html#post780263

*** "Sen degil miydin dun gece yatakta "bir kere de gec gelsen n'olur be
adam?!" diyen hayatim? Iste seni kirmamak icin gec geldim. Gecikeyim diye
saatlerdir caddelerde bos bos yuruyorum. Sikildim bir sure sonra eve geldim.
Yoksa sen gec gel derken baska bir sey mi demek istedin?! Ben yanlis anladim
o zamaaaan. Tuh!!"


die...töbeee töbeee... :ehe :ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
bunun benzeri bu konuda da var....

http://www.maxicep.com/mizah-eglence-fikra/aldatan-koca-yalanlari-119217.html#post780263

*** "Sen degil miydin dun gece yatakta "bir kere de gec gelsen n'olur be
adam?!" diyen hayatim? Iste seni kirmamak icin gec geldim. Gecikeyim diye
saatlerdir caddelerde bos bos yuruyorum. Sikildim bir sure sonra eve geldim.
Yoksa sen gec gel derken baska bir sey mi demek istedin?! Ben yanlis anladim
o zamaaaan. Tuh!!"


die...töbeee töbeee... :ehe :ehe
yok yok bu igilizce bizim terbiyemizi bozar
demekki türkçede I harfi bu yüzden var:kop: I deyip geçmeyin...
I harfi olmasa, yazdıklarımız ilginç olaylarla söz konusu edilebilir...:ehe
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
en iyisi caps lock tuşunu açık bırakmak :ehe ben yerini bile bazen unutuyorum ama :P
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt