mesela ben başlayayım ;
leiche'nin cevabı çok hoşuma gittibi ara da trabzonspor ile ilgili bi cvp vardı o da çok hoş tu
![]()



orda ne demiştim?
biraz espirili yaklasıyorum umarım darılan olmuyordur
bu arada o konuya(balıkkesir) başka cewap verilmezdi![]()
bulamadım![]()
Buldum birtane daha ama inşallah banlamazlar benibaşka hatırladığınız varsa söyleyinnazy bulur
![]()
gerçi benim bir suçum yok?????' Alıntı:
BALIK
Insanlar öyle duygu yoksunu olmuslar ki, senin bu yaradilisin özü duygusalligini alaya alacak kadar saçmalayabiliyorlar bazen. Sen paranoyak degilsin canim, ince fikirlisin. Ama nerdeee, bu ayrimi yapacak kafa bazilarinda. Ben senin o yanagina düsen göz yasini seviyorum, o hüzün dolu bakisini seviyorum, o sevgi dolu , gizemli yüregini seviyorum. Sana sikici diyenler bogum bogum sikila insallah. Sen ferah tut kendini. Rahat ol, bosver, takma o çan çan çeneleri kafana
Buldum birtane daha ama inşallah banlamazlar benigerçi benim bir suçum yok

Buldum birtane daha ama inşallah banlamazlar benigerçi benim bir suçum yok
çok acayipmiş
, ama bence bi mahsuru yok yok yok bu igilizce bizim terbiyemizi bozarbunun benzeri bu konuda da var....
http://www.maxicep.com/mizah-eglence-fikra/aldatan-koca-yalanlari-119217.html#post780263
*** "Sen degil miydin dun gece yatakta "bir kere de gec gelsen n'olur be
adam?!" diyen hayatim? Iste seni kirmamak icin gec geldim. Gecikeyim diye
saatlerdir caddelerde bos bos yuruyorum. Sikildim bir sure sonra eve geldim.
Yoksa sen gec gel derken baska bir sey mi demek istedin?! Ben yanlis anladim
o zamaaaan. Tuh!!"
die...töbeee töbeee...![]()
![]()
I deyip geçmeyin...
en iyisi caps lock tuşunu açık bırakmakben yerini bile bazen unutuyorum ama :P



doğu caps lock aslında tehlikeli bir tuş dikkat etmek gerek
