SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

T.serdar

Üye


csbaz

csbaz

Üye
Bak şöyle yap stock 5.0.1 kur daha sonra onu rootla ardından twpr yi kur sonra 5.1.1 bootloader flashla(parmak izi çalışması için ) daha sonra twpr üzerinden istediğin yazılımı kur
5.0.1 e gerek yok.5.1.1 rootlanyor çünkü.Hem 5.1.1 den yedek alır bir daha polonya stock la uğraşmaz.
 

T.serdar

Üye
Bu arada verdiğim videoda root ile twrp kuruyor adam 5.1.1 için twrp aramazsın daha fazla.
Senin soyledigin videoyu izledim kardesim dosyasinida indirdim :D saolasin yinede sonunda anlasilir biseyler yazan cikti :D
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
Merhabalar başıma gelen durumu anlatıp bana yol gösterirseniz minnettar olurum arkadaşlar , 14 eylülde teknosa dan note 4 aldım. Telefonda kapanıp açılmama 2 defa oldu birincisi telefon açıkken kılıfı biraz zor takılıyor Hybrid case. Baktım kapanmış power tuşuna bastım açılmadı maalesef bataryayı çıkarttım gene açılmadı akşam eve gidince denedim düzelmişti ancak ekran süresini gösteren kısım sıfırlanmıştı yani batarya %10la iken ekran süresi telefonu açtığımda 1 dk gösteriyordu bu bir problemdir bence. Neyse 1gün sonra da memlekete bayrama gidiyordum yolda yolda spen le yazılar yazıyordum araba biraz kavisli yolda sallandı baktım kapandı gene açılmadı uygun bir yerde inince telefonu şarja taktım olmadı tekrar çıkartıp taktım açılmadı daha da sıkıntı olmadı telefon 14 eylül de alındı doğrusu servise vermeyi pek istemiyorum sebep de şu telefon gidecek 20 gün sonra diyecekler birşey yok geri gönderecekler hem zamandan hem de tertemiz telefonu açtırtcaz ama bilmiyorum gene de olmasa ay dolmadan vereyim ne dersiniz arkadaşlar ? Telefonda şu an hiç problem yok servis bunun birşeyi yok deyip benim 20 30 günümü boşa mı alır yoksa şansımı deneyeyim mi ne dersiniz ? Gidip de boşa mı döner yoksa değişim yaparlar mı(telefon alınalı daha 30 gün olmadı) yaşadığım problem 2 defa oldu bu bir daha olmayacak anlamına gelmez de yani. Sizce ne yapmalıyım ?
 
csbaz

csbaz

Üye
Merhabalar başıma gelen durumu anlatıp bana yol gösterirseniz minnettar olurum arkadaşlar , 14 eylülde teknosa dan note 4 aldım. Telefonda kapanıp açılmama 2 defa oldu birincisi telefon açıkken kılıfı biraz zor takılıyor Hybrid case. Baktım kapanmış power tuşuna bastım açılmadı maalesef bataryayı çıkarttım gene açılmadı akşam eve gidince denedim düzelmişti ancak ekran süresini gösteren kısım sıfırlanmıştı yani batarya %10la iken ekran süresi telefonu açtığımda 1 dk gösteriyordu bu bir problemdir bence. Neyse 1gün sonra da memlekete bayrama gidiyordum yolda yolda spen le yazılar yazıyordum araba biraz kavisli yolda sallandı baktım kapandı gene açılmadı uygun bir yerde inince telefonu şarja taktım olmadı tekrar çıkartıp taktım açılmadı daha da sıkıntı olmadı telefon 14 eylül de alındı doğrusu servise vermeyi pek istemiyorum sebep de şu telefon gidecek 20 gün sonra diyecekler birşey yok geri gönderecekler hem zamandan hem de tertemiz telefonu açtırtcaz ama bilmiyorum gene de olmasa ay dolmadan vereyim ne dersiniz arkadaşlar ? Telefonda şu an hiç problem yok servis bunun birşeyi yok deyip benim 20 30 günümü boşa mı alır yoksa şansımı deneyeyim mi ne dersiniz ? Gidip de boşa mı döner yoksa değişim yaparlar mı(telefon alınalı daha 30 gün olmadı) yaşadığım problem 2 defa oldu bu bir daha olmayacak anlamına gelmez de yani. Sizce ne yapmalıyım ?


Servisin öyle yok birşeyi diyemez.Batarya ve anakart sıkıntılı samsung un orjinal bayisine ver teknosadakiler çakma mühendis.
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
Servisin öyle yok birşeyi diyemez.Batarya ve anakart sıkıntılı samsung un orjinal bayisine ver teknosadakiler çakma mühendis.
Ya samsung un yetkili bayiisi yoksa hocam ? Telefon daha 14 günlük değişim yaparlar mı yoksa tamir mi ben 14 günlük telefona tamir ettirmek zorunda değilim değil mi kulağa hoş gelmiyor da ?
 

T.serdar

Üye
Arkadaslar sixperiance note 5 romunu kurdum hersey guzrl gayet hizli stabil fakat oyun performansinda ciddi dususler yasadim clash of clansta bile gecisler titreyerek oyunlar titrek titrek sinirim bozuldu
 

mustimemos

Üye
Arkadaslar sixperiance note 5 romunu kurdum hersey guzrl gayet hizli stabil fakat oyun performansinda ciddi dususler yasadim clash of clansta bile gecisler titreyerek oyunlar titrek titrek sinirim bozuldu
full wipe yaptınmı? Bende 2.0 stabil versiyonunu kurdum oyun performansı çok iyi problem yok
 

mustimemos

Üye
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar

mustimemos

Üye
Romu kurmadan önce wipe yapıp ondan sonra kurdum.tekrar wipe yaptım.bende sıkıntı yok
 
androtik12

androtik12

Üye
fifa ile ilk günüm :)
 


Üst Alt