BeyazArkadaşlar öncelikle kurban bayramınız mübarek olsun.
Acaba hangi renk note 4 kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?
Ben beyaz almayı düşünüyorum. Fakat geçenlerde bir yerde beyazların ön tarafında kasa açıklığı oluyor diye birşeyler duydum. Bu konuda da bilgisi olan var mı?
Xda dan takipteyim ama kurmuyorum cihazım garantili :-)ROM][AOI3][5.1.1][22/09]SIXPERIENCE N5 PORT STABLE V2.0, ROM for the Samsung Galaxy Note 4
Tavsiye ederim çok iyi ve stabil.dün. XDA dan inceleyip kurabilirsiniz
Türkiyeye çok geç geliyor güncellemeler aynı güncelleme ama nerden baksan 1 ay erken alıyorsun güncellemeyiBu rom u sırf güncelleştirmeleri daha erken alabilmek için mi degistiriyorsunuz? Zamanla ma farklı da olsa tüm dünyada aynı değişiklikler olmuyor mu güncelleştirmelerden sonra
Evet aynen öyle ilk çıktığı hafta almıştımSağolasın ferman kardes. Belli ki note 4 ü çok iyi tanıyorsun
Screen mirroring özelliği telefonda mevcut zatenBende şubatta aldım. Daha bilmediğim bir çok yönü var. Mesela screen mirroring özelliği ile lcd televizyona bağlanıp birebir ekran görevi yükleyebilir miyim
