Windows işletim sistemi bölümü hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

KAYIP-ADAM

Üye
    Konu Sahibi
Windows işletim sistemi bölümü hakkında
Windows işletim sistemi bölümü alt kategorilere ayrılmalı.

Yani ;
Windows 10
Windows 8.1 - 8
Windows 7

şeklinde 3 alt kategorisi olmalı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Ben onu çok düşünmüştüm ancak gerek duymadım, üyeler bir tartışsın da karar veririz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan, KAYIP-ADAM ve kaankulahli
Rygebin

Rygebin

Üye
Windows işletim sistemi bölümü alt kategorilere ayrılmalı.

Yani ;
Windows 10
Windows 8.1 - 8
Windows 7

şeklinde 3 alt kategorisi olmalı.
Ne fark sağlayacak onu anlamadım hocam. 3 işletim sistemi arası bariz farklar yok ki.
 

KAYIP-ADAM

Üye
    Konu Sahibi
Ne fark sağlayacak onu anlamadım hocam. 3 işletim sistemi arası bariz farklar yok ki.
Sorunları farklı oluyor. Windows 7'de olan sorun windows 8'de olmuyor. Kendi bölümü olursa daha iyi olur hepsinin.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaankulahli
Baydırman

Baydırman

Moderator
  • Beğen
Tepkiler: KAYIP-ADAM
Hermaphroditos

Hermaphroditos

Üye
Windows XP ve Vistayı işletim sisteminden saymıyor musunuz ? :agla
 
  • Beğen
Tepkiler: falconn00
Hermaphroditos

Hermaphroditos

Üye
XP kullanan yoktur artık sanırım zaten desteği çekildi , Vista kullanan zaten çok az kişi vardır 1-2
Bu dünyada düşük sistem kullanan on binlerce kişi var. Ama doğru her düşük sistemli kişi XP kullanmayabilir. Benim çevremde düşük sistem kullanan kişileri neredeyse XP kullanıyor. Çokta memnunlar. Tamam onu geçiyorum Vista neden yok ? Az kişi kullansa bile Windows XP ve Vista eklenmelidir...
 

KAYIP-ADAM

Üye
    Konu Sahibi
Bu dünyada düşük sistem kullanan on binlerce kişi var. Ama doğru her düşük sistemli kişi XP kullanmayabilir. Benim çevremde düşük sistem kullanan kişileri neredeyse XP kullanıyor. Çokta memnunlar. Tamam onuda geçiyorum Vista neden yok ?
Vista'nın kullanım payı çok düşük'tü çıktığından beri öyle
 

KAYIP-ADAM

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Hermaphroditos
Marco Laren

Marco Laren

Üye
Yeni bolum degilde konu basligi eklenmeli. Konu acarken on baslik olarak secilmeli
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan ve KAYIP-ADAM
0MG90

0MG90

Üye
Bence de konu başlığı daha iyi olur XP, Vista, 7, 8, 8.1 ve 10 şeklinde
 
  • Beğen
Tepkiler: KAYIP-ADAM

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
win 95 ve 98 nerde
 
falconn00

falconn00

Üye
  • Beğen
Tepkiler: KAYIP-ADAM
Marco Laren

Marco Laren

Üye
Windows ,XP den destegi kesmemismiydi?
 
  • Beğen
Tepkiler: KAYIP-ADAM


Üst Alt