Öyle olsun demek beğenmedin bizim memleketi

sadece kırkağaçtan bahsediyorum
arkadaşım asker ve evci izni aldığımız için
kırkağaç dışına çıkmamız yasaktı....
soma ve akhisar gezilmeye değer yerlermiş ama çok yakın olmasına rağmen
neyazıkki oralara bile gidemedik
özellikle manisa merkez keşke gitseydik ama zaman yoktu

anlıyacağın biz kırkağaç dışına hiç çıkmadık

bir sürü roman dilenci ile karşılaştık
zorla sattıkları mesir macununu yedik

tadı güzel di ama işe yaradığını düşünmüyorum
