4gunden beri yokum:(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
işlerimi bitirip döndüm arkadaslar sağolun ilgi alakanız için :oke:
 


elmyra

Üye
bende artık istanbula dönebilirim demekki:oke::oke::oke::oke:
 
Nazy

Nazy

Üye
bende daha yeni geldim yaws istanbula
haftasonu manisada geçti geçirdiğim en kötü haaftasonuydu ilk saatleri hariç
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ozan

Ozan

Admin
Hoşgeldin yuvana Canberk :)
 
Nazy

Nazy

Üye
Öyle olsun demek beğenmedin bizim memleketi :(:agla
sadece kırkağaçtan bahsediyorum
arkadaşım asker ve evci izni aldığımız için
kırkağaç dışına çıkmamız yasaktı....
soma ve akhisar gezilmeye değer yerlermiş ama çok yakın olmasına rağmen
neyazıkki oralara bile gidemedik
özellikle manisa merkez keşke gitseydik ama zaman yoktu:(
anlıyacağın biz kırkağaç dışına hiç çıkmadık:(
bir sürü roman dilenci ile karşılaştık
zorla sattıkları mesir macununu yedik:ehe
tadı güzel di ama işe yaradığını düşünmüyorum:ehe
 
FirstClasss

FirstClasss

Üye
hoşgeldin geleli baya oldu ama :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt