cs 1.6

İlk kez duyuyorumMaryogun

Bitirdim hocamHalf Life![]()

Bf nasıl taşırmı ekran kartı sıkıntı da 32 mbOnline Cs 1.6 tavsiye ederim,onun dışında Battlefield 1942 yi öneririrm grafikleri önemsemezsen çok zevkli bi oyun.

-2. Dünya savaşındanO Pc Hangi Yıldan Kalma Mübarek 2.Dünya Şavaşimi?![]()

Sıkıntı çıkarmaz hacım sen rahat ol ben o oyunu fx5200 le oynadım ondan kötü olamazBitirdim hocam
Bf nasıl taşırmı ekran kartı sıkıntı da 32 mb![]()

duke nukem , quake , half life yan oyunlarıBitirdim hocam
Bf nasıl taşırmı ekran kartı sıkıntı da 32 mb![]()
Tamam denerimSıkıntı çıkarmaz hacım sen rahat ol ben o oyunu fx5200 le oynadım ondan kötü olamaz![]()

Duke nukem hiç duymadım bakacağımduke nukem , quake , half life yan oyunları

Online Cs 1.6 tavsiye ederim,onun dışında Battlefield 1942 yi öneririrm grafikleri önemsemezsen çok zevkli bi oyun.

Nerden nereye bee... Teknoloji evrim geçirmiş anılarımı canlandırdın![]()
Nerden Nereye geldi teknoloji
ben daha da gelişeceğini düşünüyorum tamamen gerçek hayattaki görüntüyü yapacak birşeyin olacağını düşünüyorum.daha da gelişmez ama hocam, anca grafikleri detaylandırırlar, o da gpu gereksinimini arttırıp satış yapmak için
