SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
Android 5.1.1 polonya romu dün yükledim 3g açık mobil veri açık facebook WhatsApp gibi sosyal ağlar yüklü ve aktif durumda gece 00:45 te uyudum şarj %64 idi sabah 7:30 da uyandım %60 seviyesine inmiş nasıl sizce?
Eğer 3g ile beraber senkronizasyonda açıksa o zaman 5.0.1'e oranla çok daha iyi demek.
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar


murad22

Üye
5.1.1 de root varmı veya nasıl yaparız
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Polonya rom direk indirime de sunuldu
 
androtik12

androtik12

Üye
-Gerçekten telefon çok hızlandı performans müthiş oldu
-En çok geçiş efektleri hoşuma gitti çok güzeller
-Ram kullanımda 1.4 1.3 gb düzeyinde
 
csbaz

csbaz

Üye
Android 5.1.1 polonya romu dün yükledim 3g açık mobil veri açık facebook WhatsApp gibi sosyal ağlar yüklü ve aktif durumda gece 00:45 te uyudum şarj %64 idi sabah 7:30 da uyandım %60 seviyesine inmiş nasıl sizce?
5.0.1 de parlaklık sıfır wifi kapalı güç modu açık %8 götürdü seninki MUH TE ŞEEM
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi

murad22

Üye
Yükleyen arkadaşlar root varmı yapılıyormu
 

T.serdar

Üye
Arkadaslar bu telefona rom atanlar bilir diye soruyorum rom atarken twrp ve plizz recovery varmis yanlis yazmis olabilirim xda da baktim genelde ikisi kullaniliyor bende. Cwm var su anda acaba cwm den atsam sorun yasarmiyim?
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaslar bu telefona rom atanlar bilir diye soruyorum rom atarken twrp ve plizz recovery varmis yanlis yazmis olabilirim xda da baktim genelde ikisi kullaniliyor bende. Cwm var su anda acaba cwm den atsam sorun yasarmiyim?
Hayır yaşamazsın.Bende hugün s6 romu var s6 dan port v4 sürümde onu atacam.Rootladım teli twrp de kurdum.
Arkadaslar bu telefona rom atanlar bilir diye soruyorum rom atarken twrp ve plizz recovery varmis yanlis yazmis olabilirim xda da baktim genelde ikisi kullaniliyor bende. Cwm var su anda acaba cwm den atsam sorun yasarmiyim?
 

T.serdar

Üye
Hayır yaşamazsın.Bende hugün s6 romu var s6 dan port v4 sürümde onu atacam.Rootladım teli twrp de kurdum.
Glomerius cikmis bugun cikmis onu yuklicem.bende nasil yukleniyor duz mantik mi
 

T.serdar

Üye
Xda da konusu var hocam linklerde var.Megadan ama megadan indiremiyosun illa program lazım
Hocam hangi romu kuracaksiniz ayri ayri romlari kuralimda burdakilerede bilgi verelim dimi
 


Üst Alt