PriZm
Üye
Eğer 3g ile beraber senkronizasyonda açıksa o zaman 5.0.1'e oranla çok daha iyi demek.Android 5.1.1 polonya romu dün yükledim 3g açık mobil veri açık facebook WhatsApp gibi sosyal ağlar yüklü ve aktif durumda gece 00:45 te uyudum şarj %64 idi sabah 7:30 da uyandım %60 seviyesine inmiş nasıl sizce?

