SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



T.serdar

Üye
Vodafonede de lisanssız çakması var onlara güvenmiyorum hemen kırılır falan diye e bay dan aldım.
Ben su an 15 tl lik kullaniyorum cok super 3 kere yere dustu hicbirsey olmadi guzel kesim kuslara tam oturuyor
 
csbaz

csbaz

Üye
  • Beğen
Tepkiler: androtik12
FK5896

FK5896

Üye

Uzun zamandır Note 4 için güzel bi kılıf arıyordum en sonunda Spigenin indirüm kampanyasından 40tl ye Spigen Capsul Grey modelini aldım. Kılıf gerçekten çok şık adeta telefonun şekli değişti. Koruma olarak süper koruyor kamera çıkıklığını kapatarak arka üstü düşmelerde gerçekten çok iyi. Ön üstü düşmelerdede kılıf çerçeveleri çıkık olduğu için ön üstü düşmede hine üstün koruması var. Malzeme kalitesi gerçekten çok iyi sert bi silikona sahip(rubber değil!) ve esnemelere karşı avantajlı. Telefonun inceliğini hiç bozmuyor ama enlemesine biraz genişletiyor. Tek kötü tarafı telefonu tek elle kullanırken serçe parmağını alt tarafa destek yaparsanız şarj bölümü biraz sivri olduğundan parmağınız acıyacaktır. Gerçekten ben çok beğendim Note 4 için kılıf alacaklara kesinlikle önerimdir. Yanlız indirim kampanyası kalktı fiyatı 50 tl şimdi. Ama kesinlikle parasına değer!..
kılıfı bende çok beğendim n11 de 40 liraya buldum :) en kısa zamanda almayı düşünüyorum. bende ince silikon kılıf var ama sadece çizilmelere karşı koruyabiliyor. yan parlak yerler hariç.. (30 tl ye almıştım.)
 
  • Beğen
Tepkiler: androtik12
androtik12

androtik12

Üye
kılıfı bende çok beğendim n11 de 40 liraya buldum :) en kısa zamanda almayı düşünüyorum. bende ince silikon kılıf var ama sadece çizilmelere karşı koruyabiliyor. yan parlak yerler hariç.. (30 tl ye almıştım.)
Eğer o fiyata bulmuşsanız hemen alın hiç pişman olmayacaksınız ☺
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896

T.serdar

Üye
Arkadaslar galaxy note 4 e nasil xposed yukleyebilirim?
 

demirkaya407

Üye
Merhaba arkadaşlar soran oldu mu bilmiyorum bakamadım eski sayfalara da, 5.1.1 güncellemesi bildiğim kadarıyla note 4 için çıktı değil mi bana şu an gelmedi alan var mı güncellemeyi ?
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Şu an polonya için sadece ota üzerinden veriliyor 5.1.1 güncellemesi almak isteyenler önce XEO csc kodlu polonya 5.0.1 yazılımını indirip kursunlar ardından ota üzerinden güncelleme yi alabilirler
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
 
androtik12

androtik12

Üye
En yakın zamanda screen shot ve inceleme bekliyorum kardeşim :)
Arkadaşlar polanya 5.0.1direkt linki var mı Çokk Acill !..
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Wow adam mobil veriden güncelleme yapıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Wow adam mobil veriden güncelleme yapıyor
eczanedeyim akşama kadar wifi var eve gidince evde fiber net wifi var mobil internet 2gb sürekli fazla kalıyor dışarıda idim bi iş için çıkmıştım güncelleme haberini aldım hemen mobil veri den başlattım hepsinide mobil veriden indirdim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
csbaz

csbaz

Üye
.
 
csbaz

csbaz

Üye
Merhaba arkadaşlar soran oldu mu bilmiyorum bakamadım eski sayfalara da, 5.1.1 güncellemesi bildiğim kadarıyla note 4 için çıktı değil mi bana şu an gelmedi alan var mı güncellemeyi ?
Kardeş 5.1.1 güncellemesi note 4 ün spint (n910s)varyantlı cihazlarına dağıtıldı.N910C-CQ-F... Varyantlarına daha dağıtılmadı.


Edit : N910C için verilmiştir.Üstte nasıl kurulacaüı anlatılıyor.
 

demirkaya407

Üye
Kardeş 5.1.1 güncellemesi note 4 ün spint (n910s)varyantlı cihazlarına dağıtıldı.N910C-CQ-F... Varyantlarına daha dağıtılmadı.


Edit : N910C için verilmiştir.Üstte nasıl kurulacaüı anlatılıyor.
Anladım biz daha bekleyeceğiz o zaman [emoji1]
 
csbaz

csbaz

Üye
Anladım biz daha bekleyeceğiz o zaman [emoji1]
Hayır odinden polonya 5.0.1 i kurun n910c için olanı 5.1.1 güncellemesini alırsınız ama n910cq yani türkiye modeli olarak gözükmez ve garantiye bu şekilde götürürseniz dikkatli bir çalışan farkederse garantiye almaz.Siz bilirsiniz kurulabiliyor şuan.
 


Üst Alt