Haber Sonunda ilk Oyunum Google Play Store'da!

Sponsorlu Bağlantılar

HELL BREAKER

HELL BREAKER

Üye
Asus zenfone 5 oynarken ekran kapanıyor (biraz fazla eskik yön saydım ama olanları söylüyorum)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


djhiguramos

djhiguramos

Üye
kişisel fikrim rpg öğeleri ekleyin , 100 yem yutunca kobra 1000 yem yutunca anakonda gibi gibi tabi yılanların latince isimlerini her seviye için bunlarla isimlendirilse (hungry shark evo daki gibi) daha güzel olabilir hatta o yılanların hakkında bilgi falan verilse ilginç olabilir tekrar söylüyorum kişisel fikrim
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve HELL BREAKER
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Farklı yılan seçeneği güzel olur bide 4 bölümlük oyun neden 30 mb? Bunun grafiğinde 100lerce bölüm olan yarış oyunları daha küçük boyutta
Oyunu oynadım buarada aşırı hızlı ve yavaşlat seçeneğini görmedim ve 1 tavsiye daha var haritanin kenarlara duvar koy oraya çarpınca kaybedelim (haritanin en uçları)
Yada yılanın başı dönsün şişeye çarpınca olan gibi
-4 bölümlük oyun ama müzik + modeller her bölümde ayrı olduğu için
-ana menüde en soldaki tuş ayarlar seçeneği oradan yavas - 1 'i seçerseniz :D
-duvarlarda yanma özelliği olan tek bölüm 3 zaten diğerlerinde kenarlara gelince diğer kenardan çıkıyorsunuz :)
Oyun oynarken tuş kilidi kitleniyo :) moto g telefonımw
Telefonun kilitlenmemesi için ekrana tıklamanız gerekiyor ama ben oyundan kontrol edebilir miyim araştırıyım :)
kişisel fikrim rpg öğeleri ekleyin , 100 yem yutunca kobra 1000 yem yutunca anakonda gibi gibi tabi yılanların latince isimlerini her seviye için bunlarla isimlendirilse (hungry shark evo daki gibi) daha güzel olabilir hatta o yılanların hakkında bilgi falan verilse ilginç olabilir tekrar söylüyorum kişisel fikrim
çok mantıklı bir fikir açıkcası araştırayım (ücretsiz model bulmak oldukça zor da o yüzden) :)
 
TuqRaa58

TuqRaa58

Üye
Yani tespit ettiğiniz eksiklerin malesef farkındayım ancak
-fantastik bir isim koyunca kimse o ismi aratmayı düşünmüyor bu yüzden oyun mağaza kaybolmaya mahkum oluyor
-grafikleri daha güzel yapmayı gerçekten istiyorum :) özellikle de tavuk
-resimlere popüler oyunlardaki gibi yazılar koyup farklı açılarla fotoğraf çekmeyi düşünüyorum :)

Çok teşekkür ederim giderek daha da iyi oyunlar çıkar inşallah :)

Oyunda yavaş seçeneği var da daha da mı yavaşlatmam gerekir sence :/

Yılan sevimli olabilsin diye bu şekilde yaptım gerçekçi yılan pek hoş olmaz diye. Ama farklı yılan seçeneği ekleyebilirim :)

Çok çok teşekkür ederim :tebessüm:

Araştırmadım
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Destek icin 5 yildiz verecektim ama elim gitmedi acikcasi ve 1 verdim :)
Oyun oynanabilecek gibi gelmedi bana yilan cok buyuk ve cok hizli, grafikleri goz onunde bulundurmadim ama reklam kullanma seklinde hos degil pat diye tam sayfa reklam cikiyor onumuze.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Destek icin 5 yildiz verecektim ama elim gitmedi acikcasi ve 1 verdim :)
Oyun oynanabilecek gibi gelmedi bana yilan cok buyuk ve cok hizli, grafikleri goz onunde bulundurmadim ama reklam kullanma seklinde hos degil pat diye tam sayfa reklam cikiyor onumuze.
1- Yavaş seçeneği var.
2- Yılanın küçük başlayıp yem yedikçe büyümemesi diğerlerinden ayıran özelliği
3- Reklamlar C#la yazılabiliyor sadece c#'da istediğim ayarlamaları yapamadığım için reklam yüklenir yüklenmez gelsin diye ayarladım. Araştırmaya devam ediyorum nasıl daha kontrollü gelebilir diye.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Tam sayfa Reklamlari mecburi izletmek yerine banner reklam kullanabilirsin menude ve oyunda reklam izleyerek alinan ögeler olabilir mesela bunun uzerindede yogunlasmalisin bence :)
Mesela perfect kick oyununda gonullu olarak reklam izliyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
HELL BREAKER

HELL BREAKER

Üye
Ekranda çıkan reklamları tam ekran yapmak yerine küçük bi pencere şeklinde açılsın (oyun bitince vb.) o sayede kapatması daha kolay olur ve videolar lak diye başlamasa daha İyi olur kotalı internet kullanıyo çoğu ve videolardan kota kalmıyor
Yada bahadirirn dediği gibi yeni ögeler ekle reklam izleyip gold kazanalım
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Tam sayfa Reklamlari mecburi izletmek yerine banner reklam kullanabilirsin menude ve oyunda reklam izleyerek alinan ögeler olabilir mesela bunun uzerindede yogunlasmalisin bence :)
Mesela perfect kick oyununda gonullu olarak reklam izliyorum :)
Ah o kadar ayrıntılı işlere girişebilsem :D şimdi son halinde yeni bir yılan çizdim (evet bu sefer yılana benziyor) o yılanla da oynanabilir hale geliyor şimdi reklam konusunu ayrıntılı anlatayım neden saçma bir şekilde çıkıyor :
- canli diye boolean (doğru/yanlış) türünde bir değişkenim var ama bir javascript dosyasında. reklam c#'la yazılabildiği için kırk takla attım yine de bu değişkene ulaşamadım. başka bir çözüm olarak ölünce js'den kameranın koordinatlarını değiştirdim eğer o koordinata gelirse reklam gelsin diye c#'da değişiklik yaptım. Maalesef o da iyi olmadı ama mecbur ona döneceğim gibi duruyor.
-oyuna altın sistemi eklemeyi ve yeni yılanları altınla açtırmayı + yanınca oyuna devam etmek için örneğin 5 altın istenmesini düşünüyorum ama zamanla oluyor malesef sürekli uğraşsam bile acemi olunca kafayı yiyor insan
Ekranda çıkan reklamları tam ekran yapmak yerine küçük bi pencere şeklinde açılsın (oyun bitince vb.) o sayede kapatması daha kolay olur ve videolar lak diye başlamasa daha İyi olur kotalı internet kullanıyo çoğu ve videolardan kota kalmıyor
Yada bahadirirn dediği gibi yeni ögeler ekle reklam izleyip gold kazanalım
Dediğin banner reklam onları hiç sevmiyorum kontrolü daha zor ama ingilizce kaynaklara da bakıyorum inşallah işe yarar bir şeyler çıkar
Evet reklam olayını da ölünce gelecek şekilde ve yeni kendi çizdiğim (kocaman ağızlı) yılan eklenmiş halini google play'e gönderdim sürüm 3.1 yakında mağazada olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
HELL BREAKER

HELL BREAKER

Üye
Altınla yılan açma vb. Olsunda mesela gibip bazı oyunlar gibi bölüm başı maximum 10-20 altın kazaniyorken 10bin altın deme düşük yap biraz
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
@Cihanî Sultan ;
Oyun sevmiyorum, oynamayı da sevmiyorum,
daha doğrusu binde bir oynarım ve gerisini getirmem. Zamanıma el uzatmasını sevmem.
Ancak;
Bir uygulama yazan olarak bu girişiminizi destekliyor ve başarılar diliyorum.
Eğer hırslı isen yola da çıkmış durumdasın ve mutlaka her geçen gün daha da başarılı bir duruma getireceğine inanıyorum.
Seni alkışlayanların yanın da acımasızca eleştirenlere de dikkat et ve onların önerilerini dikkate al.
Eğer yapıcı eleştiriler varsa daha da göznünde bulundur.
Bir yerden başlamak gerekir,
Ülkemizin yazılımcı açısından önemli bir kaynağa sahip olduğuna inanıyorum.
Ve bu kaynağın alkışlanması, desteklenmesi gerekir.
Yazımcılar da bir sanatkardır ve onların bu durumu kanunla da tescil edilmiştir.
O yüzden de yazılımcıların da alkışa ihtiyacı vardır.
Başarılarının devamı dileğiyle..
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
sen ne anlarsın oyundan. git sen evcilik oyna
Bu yazı şahsınıza ait olmayan bir mesaj olduğundan lütfen üstünüze alınmayın,
Yazıyı dikkatli okuyun.. ve kenara çekilin, bırakınız o yazı kime yazılmış ise o'na ulaşsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Bu yazı şahsınıza ait olmayan bir mesaj olduğundan lütfen üstünüze alınmayın,
Yazıyı dikkatli okuyun.. ve kenara çekilin, bırakınız o yazı kime yazılmış ise o'na ulaşsın.
Destekleriniz için çok çok teşekkürler alıntılanmış mesajı göremiyorum zaten şuan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen

MaxipmaN

Üye
sürüme takıldım 3.1 garip olmuş, 1.1 falan olaydı :D
şarjdan çıkarınca 5 yıldız atarım emeğe saygı! :megafon:
malum sarjda iken kullanmam :evet:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
sürüme takıldım 3.1 garip olmuş, 1.1 falan olaydı :D
şarjdan çıkarınca 5 yıldız atarım emeğe saygı! :megafon:
malum sarjda iken kullanmam :evet:
Kaç kere deneyip build yaptıysam ona göre sürüm numarası veriyorum :D Çok teşekkür ederim hünkâra desteğin hala kesilmediğini görmek çok güzel :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Yeni reklam yüzlerimiz :D
 

Ekli dosyalar

HELL BREAKER

HELL BREAKER

Üye
İstersen resimler konusunda yardımcı olabilirim popüler oyunlar gibi değişik şeyler yapabilirim istersen yarın atayim buraya?
Özellikleri yazarsan (kaç çeşit yılan var vb.) onları fotoya yazı olarak falan yazarım
Ve bi oyun tavsiyem var chapmionship Manager i biliyosun onun tarzında ama daha ayrıntılı bi menajerlik oyunu yapabilirsin oyuncularla konuşma vb. Maçı izlemede (yazı olarak değil gerçekçi izleme) olsa tadından yenmez
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
İstersen resimler konusunda yardımcı olabilirim popüler oyunlar gibi değişik şeyler yapabilirim istersen yarın atayim buraya?
Özellikleri yazarsan (kaç çeşit yılan var vb.) onları fotoya yazı olarak falan yazarım
Ve bi oyun tavsiyem var chapmionship Manager i biliyosun onun tarzında ama daha ayrıntılı bi menajerlik oyunu yapabilirsin oyuncularla konuşma vb. Maçı izlemede (yazı olarak değil gerçekçi izleme) olsa tadından yenmez
Vallahi öyle resimler çok daha güzel olur ben çekici yapmaya çalıştım ama photoshop konusunda hiçbir şey bilmiyorum açıkcası hangi programla eklenir onu bile tam bilmiyorum. Yılan sayısı = 3 , 4 Farklı bölüm , 3 farklı yem - çeşitli tuzaklar , En yüksek skoru yapın! yazmayı düşünmüştüm.
Menerjelik oyunu da şuan beni aşar maalesef :)
 


Üst Alt