RövanşMaç bitti kardeş

Var mi tahmin?Şah şah şahdamarım

Fener kötü oynadı bana kalırsa. Şahtarmarım yenebilir.Var mi tahmin?![]()
İnşallah şahdamarin elenir.Fener kötü oynadı bana kalırsa. Şahtarmarım yenebilir.

Ben fenerin elenmesini istemiyorum zaten bizden bi b*k olacağı yok bu saatten sonra dün 0-4 yenildik. Neyse konulara girmiyim.İnşallah şahdamarin elenir.![]()
Gereğinden fazla sisirilen birkac tane oyuncunuz var onlardan kurtulup yerlerine en azından vasat üstü oyuncular bile alınsa takım kurtulur.Ben fenerin elenmesini istemiyorum zaten bizden bi b*k olacağı yok bu saatten sonra dün 0-4 yenildik. Neyse konulara girmiyim.
görüyorum ve arttırıyorum 50 golmaçta 40 tane gol olacak

Hadi inşaallahFenerbahçe kazanır

galatasaray da kazanırBen fenerin elenmesini istemiyorum zaten bizden bi b*k olacağı yok bu saatten sonra dün 0-4 yenildik. Neyse konulara girmiyim.
Ne kazanırgalatasaray da kazanır
maçNe kazanır
