Haber iPhone 6s Plus’in kasası ortaya çıktı

Sponsorlu Bağlantılar

Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
iPhone 6s Plus’in kasası ortaya çıktı
Daha 6s çıkmadan 6s plus kasası sızdırıld :bud:

Fiyatı artık ülkemizde yeni vergiler gelirse 4000 lira civarında olur diye tahmin ediyorum :hmmm

Apple’ın bu sene Eylül ayında duyurması beklenen cihazlardan bir tanesi de iPhone 6S Plus olacak


Şu sıralar Apple, büyük bir gizlilik içerisinde yeni nesil akıllı telefon modelleri üzerinde çalışmalarını sürdürüyor. Geçtiğimiz sene Eylül ayında firma iPhone 6S ve iPhone 6S Plus modelleri ile karşımıza gelmişti. Daha önceki modellere göre çok daha büyük ekrana sahip olan modeller hala çok büyük ilgi görmekte.



Bu sene de büyük ihtimalle yine Eylül ayında firma yeni cihazlarının duyurusunu gerçekleştirecek. Daha önceki modellere bakarak yeni cihazların, iPhone 6S ve iPhone 6S Plus adı ile geleceğini söyleyebiliriz.

Cihazlar hakkında sızıntılar devam ederken, şimdi de iPhone 6S Plus’a ait olduğu iddia edilen kasa görseli ortaya çıktı. Baktığımızda bu kasanın altın renkli versiyonuna ait olduğu görülmekte.



Değişikliklerin ise büyük oranda kasanın iç tarafında gerçekleştiğini söyleyebiliriz. Üst tarafta yer alan bir civata deliğinin firmanın önceki model iPhone 6 Plus’a göre daha farklı bir hoparlör modülü kullanacağı anlamına geliyor.

Ayrıca bu yeni kasanın daha önceki modele göre daha dayanıklı malzeme ile geldiği belirtilmekte. Apple bilindiği üzere Apple Watch Sport’ta da dayanıklı alüminyum alaşım kullanmıştı.



Teknik özellik açısından bakacak olursak eğer, daha güçlü Apple A9 yonga seti, 2GB sistem belleği, 12MP arka kamera, daha hızlı 4G LTE desteği, yeni nesil NFC çip ile sunulacağı kaydedilmekte.


iPhone 6s Plus’in kasası ortaya çıktı - MaxiCep
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


Murat Alper

Murat Alper

Moderator
pek fazla bir şey farketmiyor kalınlık olarak yine kalın
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra

MaxipmaN

Üye
tuşunu, şeridini değiştirir yollarlar işte
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
sLeepLe

sLeepLe

Üye
en ince iphone modeli oldu 6 ki bence inceliği gayet iyiydi. Pek değişmez gibime geliyor bu kalınlık
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
0MG90

0MG90

Üye
Beats logolu gelebilirmiş
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
İphone 7 de tekrar tasarım değişir bence
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve sLeepLe
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Aynı kasa adını değiştirip kitlerler bize
 
0MG90

0MG90

Üye
S modellerinde tasarımda değişiklik olmuyor zaten, yeni özellikler ekleniyor
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
The Pancar

The Pancar

Üye
şu telefonlara 2000 tl üzeri verip daha fazla zengin etmeyin
 
  • Beğen
Tepkiler: OnurYurdakul
sLeepLe

sLeepLe

Üye
sızıntılar var ram artacak kamera mpix yükselecek a9 işlemci kullanılacak sanırım ekran kaliteside değişecek gibi söylentilerde vardı
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
4000 yapmazlar ya önce 3500 3600 civarı falan yaparlar sorada dayarlar vergi zammını alsana 5000tl :ehe
 


Üst Alt