SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



FK5896

FK5896

Üye
Facebookta gezinirken bi fotoya tikladim sonra dokunmatikligi algilamadi. Sadece status bari indirebildim. Home tusuna bastim anasayfa geldi boyle oldu ve yine dokunmatikligi calismiyordu. Facebook durdu dedi ondan sonra kendine geldi. Daha onceki telefonumda dokunmatiklik sorunlari yasadim yine aynisini yasadim sandim uzuldum.. sizde boyle bir durumla karsilastiniz mi? Ve neden kaynaklanıyor olabilir?
 
omursevim

omursevim

Üye
Facebook ile ilgili bir sorun o çoğunluk la video izlerken oluyor video bittikten sonra home tuşuna basıp ana ekrena geçtiğinde bile video ekranda kalıyor taki facebook durduruluna kadar. .
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896 ve Ferzan
bessa27

bessa27

Üye
Cümleten bayramınız mubarek olsun arkadaşlar..
 
  • Beğen
Tepkiler: sevinc KARACA ve FK5896
FK5896

FK5896

Üye
Cümleten bayramınız mubarek olsun arkadaşlar..
seninde bayramın mübarek olsun, iyi bayramlar :)
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

yeni güncellemeyle harika görünüyor, ram kullanımı baya düşmüş.
 
bessa27

bessa27

Üye
seninde bayramın mübarek olsun, iyi bayramlar :)
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

yeni güncellemeyle harika görünüyor, ram kullanımı baya düşmüş.
Ne güncellemesi dostum yaw.?
 
bessa27

bessa27

Üye
Rusyaya var daha türkiyeye gelmedi.Hayır daha kurmadım benim kulağıma geldi.
Hımm.. Hayır yani FK5896 kardeşimin dediğini,güncelleme gelmesi olarak anladım. Eli kulağındadır o zaman inşaallah. Ben de yarın root liym diye düşünüyodum
 
csbaz

csbaz

Üye
Hımm.. Hayır yani FK5896 kardeşimin dediğini,güncelleme gelmesi olarak anladım. Eli kulağındadır o zaman inşaallah. Ben de yarın root liym diye düşünüyodum
Root işine garantin bitene kadar bulaşma derim.Güncelleme bize geç gelir kardeş,Türkiye'den biri yüklediyse ve knox artmadıysa sammobile'den indirip kurabilirsin.
 
bessa27

bessa27

Üye
Root işine garantin bitene kadar bulaşma derim.Güncelleme bize geç gelir kardeş,Türkiye'den biri yüklediyse ve knox artmadıysa sammobile'den indirip kurabilirsin.
Doğru,haklısın dostum.. Gerçi biraz zaman oldu cihazı alalım.. Herhangi bi sıkıntısı olsaydı çıkardı ortaya. 1-2 defa dondu sadece. Ama ben de öyle böyle zorlamadım arkadaşı.. [emoji12]
 
csbaz

csbaz

Üye
Doğru,haklısın dostum.. Gerçi biraz zaman oldu cihazı alalım.. Herhangi bi sıkıntısı olsaydı çıkardı ortaya. 1-2 defa dondu sadece. Ama ben de öyle böyle zorlamadım arkadaşı.. [emoji12]
Kasa açıklığı,şebeke sorunu vs. sorunlar yaşarsan parayla ödemek zorunda kalacaksın.Bence yapma.
 
bessa27

bessa27

Üye
Kasa açıklığı,şebeke sorunu vs. sorunlar yaşarsan parayla ödemek zorunda kalacaksın.Bence yapma.
Kasa açıklığı çok bariz değilsede var. Beyaz renklerde nerdeyse standart haldeymiş doğru mu.?
 
csbaz

csbaz

Üye
Kasa açıklığı çok bariz değilsede var. Beyaz renklerde nerdeyse standart haldeymiş doğru mu.?
Hayır standart değil,öyle saçmalık olur mu?Eğer öyleyse,bayramdan sonra cihazı servise vericem orada belirtirim siyah istiyorum diye değiştirirler umarım.
 
bessa27

bessa27

Üye
Hayır standart değil,öyle saçmalık olur mu?Eğer öyleyse,bayramdan sonra cihazı servise vericem orada belirtirim siyah istiyorum diye değiştirirler umarım.
Bence zor o iş kanka yaw.. "Alırken siyah alaydın" derlerse bu ibneler,şaşırma yani
 
csbaz

csbaz

Üye
Bence zor o iş kanka yaw.. "Alırken siyah alaydın" derlerse bu ibneler,şaşırma yani
[emoji53] Şansımı deneyeyim dedim onuda bırakmadın bende la...Haklısın aslında niye siyah almadın derler bana.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@~N.A.W.Y~ exynos' un zararları :ehe

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bence zor o iş kanka yaw.. "Alırken siyah alaydın" derlerse bu ibneler,şaşırma yani
Faturada siyahsa siyah beyazsa beyaz onu hangi firma olsa öyle yapar. Çok saçma bu dediğiniz.
 


Üst Alt