bessa27
Üye
Taaf bişiy.. Hele bekliyek.. [emoji16]Hayır henüz gelmedi
Taaf bişiy.. Hele bekliyek.. [emoji16]Hayır henüz gelmedi
seninde bayramın mübarek olsun, iyi bayramlarCümleten bayramınız mubarek olsun arkadaşlar..

Ne güncellemesi dostum yaw.?seninde bayramın mübarek olsun, iyi bayramlar
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
yeni güncellemeyle harika görünüyor, ram kullanımı baya düşmüş.
5.1.1Ne güncellemesi dostum yaw.?
Ben ota dan kontrol ettimde bişey yok.. Sammobile den mi yaptınız güncellemeyi.?
Rusyaya var daha türkiyeye gelmedi.Hayır daha kurmadım benim kulağıma geldi.Ben ota dan kontrol ettimde bişey yok.. Sammobile den mi yaptınız güncellemeyi.?
Hımm.. Hayır yani FK5896 kardeşimin dediğini,güncelleme gelmesi olarak anladım. Eli kulağındadır o zaman inşaallah. Ben de yarın root liym diye düşünüyodumRusyaya var daha türkiyeye gelmedi.Hayır daha kurmadım benim kulağıma geldi.
Root işine garantin bitene kadar bulaşma derim.Güncelleme bize geç gelir kardeş,Türkiye'den biri yüklediyse ve knox artmadıysa sammobile'den indirip kurabilirsin.Hımm.. Hayır yani FK5896 kardeşimin dediğini,güncelleme gelmesi olarak anladım. Eli kulağındadır o zaman inşaallah. Ben de yarın root liym diye düşünüyodum
Doğru,haklısın dostum.. Gerçi biraz zaman oldu cihazı alalım.. Herhangi bi sıkıntısı olsaydı çıkardı ortaya. 1-2 defa dondu sadece. Ama ben de öyle böyle zorlamadım arkadaşı.. [emoji12]Root işine garantin bitene kadar bulaşma derim.Güncelleme bize geç gelir kardeş,Türkiye'den biri yüklediyse ve knox artmadıysa sammobile'den indirip kurabilirsin.
Kasa açıklığı,şebeke sorunu vs. sorunlar yaşarsan parayla ödemek zorunda kalacaksın.Bence yapma.Doğru,haklısın dostum.. Gerçi biraz zaman oldu cihazı alalım.. Herhangi bi sıkıntısı olsaydı çıkardı ortaya. 1-2 defa dondu sadece. Ama ben de öyle böyle zorlamadım arkadaşı.. [emoji12]
Kasa açıklığı çok bariz değilsede var. Beyaz renklerde nerdeyse standart haldeymiş doğru mu.?Kasa açıklığı,şebeke sorunu vs. sorunlar yaşarsan parayla ödemek zorunda kalacaksın.Bence yapma.
Hayır standart değil,öyle saçmalık olur mu?Eğer öyleyse,bayramdan sonra cihazı servise vericem orada belirtirim siyah istiyorum diye değiştirirler umarım.Kasa açıklığı çok bariz değilsede var. Beyaz renklerde nerdeyse standart haldeymiş doğru mu.?
Bence zor o iş kanka yaw.. "Alırken siyah alaydın" derlerse bu ibneler,şaşırma yaniHayır standart değil,öyle saçmalık olur mu?Eğer öyleyse,bayramdan sonra cihazı servise vericem orada belirtirim siyah istiyorum diye değiştirirler umarım.
[emoji53] Şansımı deneyeyim dedim onuda bırakmadın bende la...Haklısın aslında niye siyah almadın derler bana.Bence zor o iş kanka yaw.. "Alırken siyah alaydın" derlerse bu ibneler,şaşırma yani
E doğruya doğru abi.. Samsung bu[emoji53] Şansımı deneyeyim dedim onuda bırakmadın bende la...Haklısın aslında niye siyah almadın derler bana.
Faturada siyahsa siyah beyazsa beyaz onu hangi firma olsa öyle yapar. Çok saçma bu dediğiniz.Bence zor o iş kanka yaw.. "Alırken siyah alaydın" derlerse bu ibneler,şaşırma yani
