Aynen çok zor da yeni herzaman göz önünde bulundurulan bir şey dir.Çok duyulmuşa gidip ne yapcan?Bilgin yoksa ne diye oraya gidiyorsun?! Ben 12 gündür üniversite araştırıyorum kafayı yedim fakat senin bölümü ilk kez duyuyorum
?seçebilirsin benim için mahsuru yok..
Mezun olunca is bulabilecek misin? İş olanaklari neler, devlet mi özel sektör mü, maaşlar nasıl ve en önemlisi ne is yapar buAynen çok zor da yeni herzaman göz önünde bulundurulan bir şey dir.Çok duyulmuşa gidip ne yapcan?
Mezun olunca is bulabilecek misin? İş olanaklari neler, devlet mi özel sektör mü, maaşlar nasıl ve en önemlisi ne is yapar bu
Edit: is ilanlarına da bak derim


Öyle birşey de iş tutarsa maaş'ı bayağı iyi ayrıca ben o iş hayalim olduğ için yapmak istiyorum.Senin su bahsettiğin kriminal polislik gibi bisi yamaaş konusunda hayale de kapılma bu arada
Yeni olan bölümde torpil olmaz.Zaten teksin seni alırlar.Torpil işi çok olur bu meslekte kimsen yoksa boşuna okuma
Elektrik
Bilgisayar
Yazılım
Mekatronik düşün
Var'da 5000tl yoksa istiyorum onuda.Bana kalırsa bu bölümden uzak dur. Devlet işsiz sayısını düşük göstermek için insanları üniversiteye sokuyor ve mezunlar tabiki vasıfsız oluyor, iste bulamıyorlar. Kısa vadede de olsa işsiz sayısı göz boyamak için düşük gösteriliyor. Bu da o niyetle açılmış bir üniversite bölümu gibi geldi bana. Bilgisayar mühendisligi okuyarak bu alanda uzmanlık zaten yapabilirsin ve işverenler tarafından da daha çok tercih edilirsin (bu alanda is veren varsa tabi). Web sayfasında da görüldüğü gibi, yurt dışında benzer bölümler lisans diplomasi değil bildiğin kurs veriyorlar...
Bana kalırsa derhal mekatronik %75 burslu tercih et.
Onuda çok istiyordum özellikle Yıldız Teknik'te nasip değilmiş işte.Bursda para fazla bende bilmiyorum iyice hemşirelik kafama yattı.Birde KocaeliMekatronik daha mantıklı sanki![]()

Abicim o meslek tutarsa parası o ha tutmassa elde var sıfır.Araştırdım aynen bunu söylüyorlar kimse ne olacak bilmiyor bu bölümle ilgili.Meslek içeri itaberiyle o para deniyor zaten.O para o bölümün tek olmasından kaynaklanıyor zaten.Görevi itibariyle bayağı önemli bir iş zaten.Karavela, hayale kapılma oğlum. Nereden biliyorsun o kadar para verdiklerini? Pratisyen doktora vermiyorlar o parayi.
Bak internetten araştırma, iyice bilen birine sor sonra pişman olursun. Benden söylemesi.
Ben uyardım, 4 yıl sonra ortada kalma riskini göze alma derim, kaybedecek çok şeyin olacak çünkü. Tabi ki, yine de senin tercihin.Abicim o meslek tutarsa parası o ha tutmassa elde var sıfır.Araştırdım aynen bunu söylüyorlar kimse ne olacak bilmiyor bu bölümle ilgili.Meslek içeri itaberiyle o para deniyor zaten.O para o bölümün tek olmasından kaynaklanıyor zaten.Görevi itibariyle bayağı önemli bir iş zaten.
Zaten o risk olduğu için büyük ihtimal hemşirelik yazıcam.amin işallah bakalım.Tesekkur ederim yinede.Ben uyardım, 4 yıl sonra ortada kalma riskini göze alma derim, kaybedecek çok şeyin olacak çünkü. Tabi ki, yine de senin tercihin.
Allah yolumuzu açık etsin.
Yarın bir gün mezun olduğunda tecrübesizsin deyip 1000 tl maaş teklif ettiklerinde veya biz sizi ararız dediklerinde bu yazdığımı hatırla. Pişman ol teknoloji fakültesinden soğuduğuna.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
@abandonware şuan tamamen şans işi bir bölüm çok kapanacağını düşünmüyorumda ama tutarsa 5-30bin tl maaş alacağı söyleniyor.Ama işte bilinmiyor.Ayrıca teknoloji fakultesi olması biraz soğuttu beni bu gidişle hemşirelik olacak yada Mekatronik %75 burslu
@abandonware mezun yok ilk giren 3.sınıfta![]()
Neeee?.Bu cumhurbaşkanı onayını kim uydurdu acaba hiç olmadı polislikten basvururum one ya yada özelden.@Karavelaa adli bilişim mühendisliğini hakkında ne kadar doğrudur bilmiyorum ama, maaşlar 10 bin civari ve o isi yapacak elemanlar cumhurbaşkanı onayıyla seçiliyormus diye duydum
